عروس سرشناس فاطمه گودرزی کیست؟!  دریا مرادی دشت بازیگر چشم رنگی!

دریا مرادی دشت بازیگری را به صورت حرفه‌ای با سریال تبریز در مه ساخته محمدرضا ورزی آغاز کرد. دریا مرادی شروع بسیار خوبی داشته است. دریا مرادی به دلیل اینکه سوپر استارهای زیادی از سینمای ایران مانند کوروش تهامی، جمشید مشایخی، در این سریال بازی کردند  خوشحال است.  به گفته دریا مرادی افتخار بزرگی بود که نصیب دریا مرادی شد که با آنها در این مجموعه مهم و پروژه بزرگ همکاری داشته است. در ادامه بیشتر از  دریا مرادی بخوانید.

دریا مرادی

دریا مرادی دشت ، فیلم و سریال های زیادی را بازی نکرده اما در این چند سال اخیر با حضور پررنگ در تلویزیون به شهرت زیادی رسیده است و مورد توجه فیلمسازان قرار گرفته.

فاطمه گودرزی

دریا مرادی دشت متولد 17 آبان 1368 در تهران، بازیگر است دبیرستان هنرستان خوانده و از تئاتر وارد عرصه بازیگری در جلوی دوربین شد، حالا بعنوان فتومدل نیز فعالیت می کند و با پسر یک بازیگر زن ازدواج کرده است. یک خواهر بنام شمیم (بازیکن سابق تیم ملی تنیس) دارد و مادرش خانم دکتر سیما لیموچی مربی اسبق تیم ملی تنیس رو میز و استاد دانشگاه الزهرا (س) می باشد.

دریا مرادی دشت این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :

کیستی که من

اینگونه به اعتماد

نام خود را

با تو می گویم…

کلید قلبم را

در دستانت می گذارم

نان شادی ام را با تو قسمت می کنم

به کنارت می نشینم

و سربر شانه ی تو

اینچنین آرام

به خواب می روم؟

کیستی که من

اینگونه به جد در دیار رویاهای خویش با تو درنگ می کنم؟!!

۱۸ مرداد ۱۳۶۶ خدا تورو به ما هدیه داد و الان برای تمام ما عزیز و دوست داشتنی هستی… اما من بحثم با تو فرق داره! تو رفیق ۱۱ ساله من، دوست من، همراه من، گوش شنوای من، سنگ صبور من و مهم تر از همه تو معتمدترین آدم توی زندگی منی! میتونم با چشمای بسته به هر راه و هر مسیری با تو قدم بذارم فقط اگه دست های تو توی دستم باشه همسر… تو همسر منی و من واقعا از ته قلبم از این بابت خوشحالم.

تولدت مبارک باشه عزیزم امیدوارم همیشه از ته قلبت خوشحال باشی

منبع : ساعد نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 711932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟