عکس / شمال گردی حدیث میرامینی با تیپ خاص

 حدیث میرامینی متولد 19 بهمن 1367 در تهران، بازیگر است. حدیت میرامینی فوق دیپلم رشته نمایش است با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد سپس وارد سینما شد . حدیث میرامینی به زبان انگلیسی مسلط است و همسرش نیز بازیگر تئاتر می باشد. حدیث میرامینی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده است. پدر حدیث میرامینی کارمند بازنشسته بانک بوده و مادرش خانه دار است.

به گزارش رکنا،  حدیث میرامینی متولد 19 بهمن 1367 در تهران، بازیگر است فوق دیپلم رشته نمایش می باشد با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد سپس وارد سینما شد، به زبان انگلیسی مسلط است و همسرش نیز بازیگر تئاتر می باشد در یک خانواده پرحمعیت به دنیا آمده است، پدرش کارمند بازنشسته بانک بوده و مادرش خانه دار می باشد؛ می گوید خانه ما خیلی فضای دوستانه و خوبی حاکم بود حدیث میر امینی این عکس را در صفحه اینستگرامش منتشر کرد و نوشت:

زندگى موج دریاست

سخت زیباست

حدیث میرامینی

علایق حدیث میرامینی

فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود دارد، رنگ مورد علاقه اش قرمز است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوانی دارد

رابطه من با عطر و دنیای عطرهای بسیار خوب است در 15 سالگی از یک دوست، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت که از آن زمان استفاده از عطر تبدیل به یک عادت برای من شد

رابطه من با عطر و دنیای عطرهای بسیار خوب است در 15 سالگی از یک دوست، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت که از آن زمان استفاده از عطر تبدیل به یک عادت برای من شد.

منبع: ساعدنیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 708561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟