حرکات عجیب مهناز افشار به مناسبت 14 میلیونی شدن پیج اینستاگرامش + فیلم
حجم ویدیو: 6.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

مهناز افشار نام یک بازیگر ایرانی است.مهناز افشار در سینمایی آتش بس بازی کرده است.مهناز افشار اکنون به خارج از کشور مهاجرت کرده است.مهناز افشار همسر یاسین رامین بود.مهناز افشار یک دختر به نام لیانا دارد.

به گزارش رکنا، مهناز افشار کلیپی در اینستاگرام منتشر کرد که به مناسبت رسیدن تعداد فالوورهای اینستاگرام مهناز افشار به عدد جالب 14 میلیون نفر است و مهناز افشار به همین مناسبت از خوشحالی به هوا می پرد.

مهناز افشار در اینستاگرام فعالیت های زیادی دارد و گفته که قصد دارد به ایران برگردد.

مهناز افشار در اینستاگرام تبلیغی برای کسب درامد نمی کند ! و عده ای کاربران با توجه به میزان لایک و کامنت های مهناز افشار بر این باور هستند که فالوور های مهناز افشار فیک هست و رقم فالوور اینستاگرام این هنرپیشه از افراد حقیقی تشکیل نشده است.

مهناز افشار1

ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1393 با یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرد.مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. حاصل این ازدواج یک دختر به نام لیانااست.لیانا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد.

مهناز افشار3

دوران کودکی مهناز افشار

مهناز افشار  در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های زیاد دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وبگردی است و جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 705351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟