حجم ویدیو: 7.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14
تبلیغات

 هانس بیلیکس مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی، در گفتگوی زنده با بی‌بی‌سی، نکاتی را درباره برجام و عملکرد آمریکا در این توافق چند جانبه، بیان کرد.

او گفت که آمریکا با کنار کشیدن از قطعنامه‌ الزامی شورای امنیت که برای همه یک الزام بوده است، آن را ناقص کرده که این یک فاجعه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 486495

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات