کشف جسد ۳جوان در استخر پلیمری روستایی در میانه / قتل یا مرگ ؟

غرق شدگی این بار در میانه اتفاق افتاد. در این غرق شدگی 3 جوان جان خود را از دست دادند. جسد 3 جوان حادثه غرق شدگی در استخر کشاورزی پیدا شد. حادثه غرق شدگی حدود ساعت 1:30 رخ داده است. علت دقیق حادثه غرق شدگی پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

به گزارش رکنا، ساعت ۱۰ صبح جمعه، مأموران پلیس شهرستان میانه در جریان ناپدید شدن مرموز ۳ مرد جوان در روستای نشق قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. اهالی روستا می‌گفتند که این ۳ جوان برای تفریح به نزدیکی یک استخر کشاورزی پلیمری رفته بودند که ناپدید شده‌اند و احتمال دارد داخل استخر غرق شده باشند.

مأموران پلیس در ادامه اجساد بی‌جان یک جوان تقریبا ۳۲ ساله و ۲ جوان ۲۲ساله را در داخل استخر کشف کردند و  آنطور که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زمان افتادن آنها به استخر حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد بوده است و اهالی حدود ساعت ۱۰ صبح ماجرا را به پلیس گزارش کرده بودند.

به‌گفته یکی از اهالی منطقه، این ۳ جوان از شهر دیگری برای تفریح به روستای نشق آمده بودند و اجساد آنها در داخل استخر در حالی پیدا شده که خودروی آنها ناپدید شده است. در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز گفته است: بررسی‌های اولیه حاکی از احتمال نزاع و درگیری است ولی علت دقیق حادثه پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

کدخبر: 702013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟