سرقت طلا مرد معتاد تهرانی  به خاطر مهریه

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت : سوم آذر ماه پرونده ای در کلانتری 121 سلیمانیه به دادخواهی یکی از شهروندان و دستگیری شخصی به نام هوشنگ به اتهام سرقت از منزل تشکیل و با دستور قضائی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی عنوان کرد: از شاکی در خصوص موضوع تحقیق و اظهار داشت، مدتی پیش همسرم فوت کرد و مدتی درگیر مراسم خاکسپاری بودم و افرادی از بستگان من جمله متهم مذکور که برادر زنم می باشد به منزل رفت و آمد کرده اند و پس از اتمام مراسم متوجه شدم طلاهایی به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال که در داخل کشوی دراور بوده سر جای خود نیست و به سرقت رفته است و در این خصوص به شخص حاضر که دارای سابقه کیفری و حرکات و رفت و آمدهای مشکوک بوده و از محل نگهداری طلاها نیز با اطلاع بوده مظنون می باشم.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات عازم محل وقوع سرقت می شوند و در بازدید از صحنه جرم متوجه می شوند قطع به یقین سرقت داخلی بوده و سارق به محل جرم آشنایی داشته است که در این راستا از متهم به عنوان مظنون تحقیق می شود که ابتدا ارتکاب بزه سرقت را منکر شد و در مراحل مختلف تحقیق اظهارات ضد و نقیضی مطرح می کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: از متهم مجددا بازجویی که پس از مواجهه با دلائل و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلا های شاکی معترف کرد.
وی افزود: متهم معترف شد، مدتی پیش به علت اعتیاد همسرم از من طلاق گرفت و محکوم به پرداخت مهریه او شدم و من که به خاطر اعتیاد نیز بیکار بودم و پولی نداشتم که به عنوان مهریه پرداخت کنم. بعد از فوت خواهرم از ترس زندان تصمیم به سرقت طلاهای او گرفته و در روزی که شاکی درگیر مراسم بود از فرصت استفاده کرده و طلاها را ربوده و مخفی کردم .
سرهنگ کنجوریان بااشاره به اینکه با راهنمایی متهم طلاهای سرقتی کشف شد، گفت: طلاهای سرقتی طی صورتجلسه تنظیمی تحویل شاکی و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟