مهار آتش‌سوزی وحشتناک درمانگاه شهرک توحید بندرعباس

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ، گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده مراکز درمانی منتخب جهت مراجعه مردم در سطح استان هرمزگان و شهر بندرعباس در نظر گرفته شده است.

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه این مراکز جهت مراجعه افراد بیمار و تشخیص اولیه است، اظهار کرد: افراد دارای علائم حاد تنفسی جهت ویزیت و تشخیص به موقع بیماری توسط پزشک به این مراکز مراجعه می کنند و سپس برای ادامه روند درمانی و بستری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ارجاع داده می شوند.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: همچنین بخش ویژه بیماران تنفسی حاد همزمان با شیوع ویروس کرونا در برخی از استان های کشور و استان هرمزگان در ساختمان شفا (ساختمان سوختگی) مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز به کار کرده است.

نوروزیان با رد شایعاتی مبنی بر قرنطینه کردن بیماران کرونایی یا افراد مشکوک در درمانگاه های ۱۶ ساعته، عنوان کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و ستاد مقابله با بیماری کرونا نیز تمامی تدابیر لازم در این زمینه را اندیشیده است.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برای پیشگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز درمانی و ارائه خدمات سریع بهداشتی به مردم، سه مرکز پذیرش بیماران مشکوک به کرونا را در بندرعباس راه‌اندازی کرده است که پس از تشخیص جهت بستری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟