9 تیشرت مردانه مارک (ایرانی و خارجی) که باید از آن داشت!

 

تیشرت یکی از لباس‌های پر استفاده در کمد لباس افراد است که با توجه به استفاده روزمره آن در محیط های مختلف، نیاز است تا تیشرتی که تن می کنیم از کیفیت و جنس مناسبی برخوردار باشد.

برای انتخاب بهترین تیشرت مردانه یکی از مطمئن ترین راه ها خرید از برندهای لباس است. تیشرت مردانه مارک همواره با رعایت استانداردهای مختلف، کیفیت مناسبی از برند خود را به مشتریان عرضه کنند.

بهترین برندهای تیشرت مردانه

با درنظرگرفتن تمامی فاکتورهای مهم یک تیشرت مناسب، به سراغ برندهایی خواهیم رفت که در بازار به‌عنوان شاخص‌ترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ شناخته می‌شوند؛ اگر به دنبال بهترین تیشرت مردانه مارک موجود در بازار ایران هستید دقت کنید که گزینه‌های ایرانی زیادی را نیز می‌توانید در این لیست پیدا کنید.

1- وب پوش

وب پوش از برند‌های معتبر تولید‌کننده پوشاک مردانه ایرانی است. تیشرت و پولوشرت های وب پوش در انواع مدل ها وجود دارند و شما می توانید انواع تیشرت های مردانه نظیر: آستین کوتاه، آستین بلند، ساده، طرحدار، یقه گرد و... را در طرح های متنوع از وب پوش انتخاب و خرید کنید.

محصولات این برند از کیفیت مناسبی برخوردارند و با خرید این محصولات و نگهداری درست، نگران اتفاقاتی مثل کوچک شدن پارچه لباس، یا از دست رفتن رنگ  به مرور زمان نباشید!

برای خرید تیشرت وب پوش میتوانید به نمایندگی های این برند یا فروشگاه اینترنتی آن مراجعه کنید. 

2- سله بن

سله بن یکی از برند های تولید کننده پوشاک ایرانی است که در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک گذاشت. محصولات سله بن با توجه به طراحی های به روزی که دارند، برای جوانان بسیار مناسب هستند. آن ها میتوانند با خرید از محصولات سله بن یک استایل کژوال شیک داشته باشند. گفتنی است این برند انواع محصولات مردانه و زنانه مثل: شلوار، پیراهن، هودی و سویشرت و ... را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کند.

قیمت تیشرت سله بن در حال حاضر ، طبق داده های فروشگاه اینترنتی آن، بین 200 تا 500 هزار تومان می باشد.

3- اسپیور

اسپیور یکی از برند‌های بسیار خلاق در زمینه تولید تیشرت مردانه است که با بررسی بازار مد و فشن به تولید طرح‌های نوآورانه می‌پردازد. این برند از برند‌های نوپا در زمینه پوشاک محسوب می‌شود اما در همین زمان کم به دلیل کیفیت و طرح‌های جذاب توانسته موقعیت مناسبی در بازار کسب کند. تیشرت‌های نخ پنبه‌ای بسیار نرم و باکیفیت این مجموعه با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

تیشرت مردانه مارک اسپیور از نظر قیمت و کیفیت واقعا جزو برترین تیشرت مردانه مارک در ایران است. این برند در دو گروه مردانه و زنانه تولیدات خود را انجام می دهد و بیش تر تمرکز خود را بر تولید لباس های اسپرت قرار داده است.

4- جامه پوش آرا

جامه پوش آرا از دیگر برند‌های تولید‌کننده تیشرت مردانه است که تنوع بالایی از طرح و رنگ‌های مختلف را تولید می‌کند. محصولات این برند از نخ باکیفیت تولید می‌شوند و دوام و ماندگاری بالایی دارند. جنس بسیار نرم و لطیف که راحتی زیادی را به همراه دارد. علاوه بر آن کیفیت دوخت بسیار مناسبی داشته که رضایت بالای مشتریان را به همراه دارد. طرح‌های چاپی این برند نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

5- بادی اسپینر

پنجمین برندی که در این لیست قرار می دهیم، بادی اسپینر است. برند بادی اسپینر از برندهای شناخته شده در تولید تیشرت مردانه است. این شرکت بیش از 10 سال سابقه در صنعت پوشاک دارد و با 43 شعبه در سراسر کشور، مشغول به فعالیت است. بادی‌اسپینر، شامل مجموعه‌ای از متنوع‌ترین مدل‌های تی شرت‌ مردانه است. طراحی زیبا در کنار کیفیت بالا، تیشرت ها و پولوشرت های این برند را برای بسیاری از جوانان محبوب کرده.

تیشرت بادی اسپینر

باید اشاره داشت که شما به دو صورت آنلاین www.bodyspinner.co و حضوری (مراجعه به شعب بادی اسپینر) می توانید از محصولات آن خرید کنید. 

6- مل اند موژ

برند "مل اند موژ" (Mall and Mozh) یک برند تجاری ایرانی است که در زمینه تولید و طراحی تیشرت‌های مدرن و زیبا فعالیت می‌کند. این برند در سال 1395 توسط دو طراح ایرانی به نام‌های علیرضا ملکی و پارسا موژوییان تأسیس شد. 

تیشرت‌های مل اند موژ با تمرکز بر استفاده از جنس‌های با کیفیت و طراحی‌های خلاقانه شناخته می‌شوند. طرح‌ها و الگوهای این برند اغلب به سبک مدرن، هنری و شهری هستند و معمولاً الهام از فرهنگ جوانان و مد جهانی می‌گیرند. طرح‌ها می‌توانند شامل نقوش، تصاویر، لوگوها و جملات کوتاه باشند که به عنوان بخشی از طراحی در تیشرت‌ها استفاده می‌شوند.

برند مل اند موژ در مدت زمان کوتاهی توانسته است با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مناسب و کیفیت محصولات، جایگاه خود را در بازار مد ایران برقرار کند. اگر قصد خرید یک تیشرت بسیار شیک و جذاب را دارید این شرکت باکیفیت بالای محصولات خود، جنس پارچه عالی و سایر المان‌ها شما را شگفت‌زده می‌کند

7- لاگوست

لاگوست یک برند پوشاک و لوازم جانبی معروف فرانسوی است که توسط تنیس‌باز معروف رنه لاکاست (René Lacoste) و شریکش آندره ژیلبرت (André Gillier) تأسیس شد. این برند معروف به تولید لباس‌های ورزشی با طراحی شیک و کلاسیک پرداخت که شامل تیشرت، کفش‌های ورزشی، لباس شنا، لباس گلف و سایر لباس‌های ورزشی می‌شود. لباس‌های لاگوست با طرح تمساح سبزرنگ بر روی سینه شناخته می‌شوند و به دلیل طرح‌های کلاسیک و شیک‌شان، به‌عنوان یکی از برندهای محبوب در دنیای مد شناخته می‌شوند.

8- پولو

برند لباس Polo Ralph Lauren است که مشهور به Polo است. این برند بریتانیایی در سال 1976 توسط Ralph Lauren تأسیس شده و محصولات آن شامل انواع لباس‌های مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم جانبی و عطر و ادکلن است. از محصولات معروف این برند می‌توان به تیشرت‌های پولو، سویشرت‌ها، کت‌وشلوار، کلاه و شال‌گردن و... اشاره کرد. البته که اگر قصد خرید تیشرت خارجی مردانه را دارید، حتماً با نام پولو مواجه می‌شوید.

9- ال سی واکیکی

تیشرت مردانه ال سی واکیکی

 ال سی وایکیکی (LC Waikiki) یک شرکت پوشاک ترکیه‌ای است که در سال ۱۹۸۸ تأسیس شده است. این برند در زمینه طراحی و تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه فعالیت می کند. به جرات میتوان گفت بهترین مارک تیشرت مردانه ترکیه که در ایران موجود است، ال سی واکیکی است. تیشرت های این برند در مدل های متنوع و با کیفیت مناسب در بازار موجود هستند.

LC Waikiki دارای شعب در بسیاری از کشورهای جهان است و به‌عنوان یکی از برندهای محبوب و پرفروش در بسیاری از بازارهای پوشاک شناخته می‌شود. 

سخن آخر

با توجه به برند‌های مختلف پوشاک در ایران و خارج، انتخاب بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی و خارجی کار دشواری است، بسیاری از برندهای دیگر در ایران مثل: آر ان اس، گراد، ال سی من، هاکوپیان و ... نیز در سبد محصولات خود تولید تیشرت را نیز مد نظر قرار داده اند. با این حال سعی کردیم با بررسی جمیع جوانب برترین برند تیشرت های مردانه را در لیست قرار بدیم.

از شما میخواهیم اگر تجربه ی استفاده از این تیشرت مردانه مارک را دارید آن را با ما در میان بگذارید.

برگرفته از : https://b2n.ir/m37108

 

کدخبر: 892450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟