سالن زیبایی تاماران گوهردشت

 

برای دریافت خدمات آرایشی به بهترین سالن زیبایی گوهردشت یعنی سالن زیبایی تاماران بروید.

خدمات سالن های زیبایی زنانه

خدمات سالن  های زیبایی که امروزه به بانوان ارائه داده می شوند، بسیار متفاوت تر از چند سال گذشته هستند و تغییر و تحولات زیادی در آنها به وجود امده است. به عبارت دیگر روش های جدیدتری در حال حاضر به لیست کارهای آرایشگری زنانه افزوده شده است که توجه عده زیادی را به خود جلب نموده است و موجب رونق گرفتن سالن های زیبایی شده است. از این جهت برخی از مهمترین و جدیدترین خدمات زیبایی زنانه در زمینه پوست، مو و زیبایی دائمی می پردازیم.

انواع خدمات زیبایی پوست

جدیدترین خدمات پوستی که میتوان به عنوان انواع خدمات زیبایی پوست به آنها اشاره کرد، از قبیل زیر شناخته می شوند که در آرایشگاه های زنانه رونق بسیار زیادی دارند:

فیشیال پوست صورت

فیشیال پوست صورت یکی از مهمترین و کامل ترین روش های زیبایی پوست است که امروزه در سالن های زیبایی زنانه، خدمات مربوط به آن ارائه داده می شود. فیشیال روشی است که به کمک آن بسیاری از مشکلات پوستی مانند: جوش، آکنه، خشکی پوست، لکه های پوستی و ... برطرف می شود و از 5 الی 8 مرحله برخوردار است که باید برای متقاضیان به ترتیب این مراحل طی شوند.

 لازم به توضیح است که فیشیال صورت یک روش کاملا غیر تهاجمی است و بدون هیچ دردی انجام می شود و برای هر کسی باید متناسب با شرایط پوستی او از مواد اولیه استفاده گردد. نتایج حاصل از این روش به گونه ای است که بسیاری از پزشکان قرار دادن فیشیال صورت را در روتین مراقبت های پوستی توصیه می کنند. برای دریافت خدمات فیشیال و پاکسازی پوست در سالن تاماران گوهردشت به سالن زیبایی تاماران بروید.

بوتاکس

بوتاکس از دیگر روش هایی است که میتوان آن را در گروه جدیدترین خدمات پوستی قرار داد که مسلما همه شما عزیزان از این روش شناخت جزئی دارید. در این روش از سم بوتولینیوم استفاده می شود که وارد شدن آن به زیر پوست و در عضله های صورت موجب می گردد تا عضلات به صورت موقتی اما در مدت زمان طولانی فلج شوند و انقباضات آنها از بین برود. با بروز این اتفاق چین و چروک های پوست برطرف می شوند و پوست صورت ظاهر جوان تر و زیباتری پیدا می کند.

تزریق چربی صورت

علاوه بر تزریق بوتاکس، باید به تزریق چربی هم اشاره داشته باشیم که بیشترین کاربرد آن برای  حجم دادن به بخش های مختلف صورت مانند: چانه، گونه، زیر چشم و پیشانی است. هدف از تزریق چربی برجسته سازی و حجیم کردن عضلات صورت است که در برخی از مواقع انجام این کار در برطرف شدن چروک های پوستی نیز موثر واقع می شود.

خدمات مو شامل چیست؟

خدمات مو شامل مواردی است که به زیبایی، اصلاح، سلامتی و بهبود وضعیت مو کمک می کنند که بخش های متعددی را در بر می گیرد. دو مورد از مهمترین و جدیدترین خدمات زیبایی مو از قبیل زیر هستند:

پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو روشی است که در آن بانوان می توانند مشکلات ایجاد شده در مو از جمله: خشکی، زبری، موخوره، سوختگی مو و ... را بهبود بخشند و استفاده از این روش توسط بانوانی که به وفور از رنگ مو و دکلره استفاده می کنند و موجب آسیب دیدن موهای خود شده اند، بسیار رایج است زیرا با استفاده از این روش علاوه بر آنکه مشکلات ذکر شده در خصوص مو برطرف می شوند، به زیبایی مو نیز افزوده می گردد. زیرا پروتئین تراپی موجب می شود که موها حالتی بسیار نرم و شلاقی پیدا کنند و براق شوند.

بوتاکس مو

 در میان خدمات زیبایی مو، باید به بوتاکس مو نیز اشاره داشته باشیم که این روز ها بسیار محبوب شده است، بوتاکس مو نیز همانند پروتئین تراپی موجب براق شدن، صاف شدن و نرم شدن موها می شود و جلوه بسیار زیبایی در آن ایجاد می کند. اما در این روش آسیب هایی که به مو وارد شده است، برطرف نمی شوند بلکه فقط این آسیب ها از جلوی چشم ناپدید می شوند. به همین دلیل پروتئین تراپی در مقایسه با این روش بسیار بهتر است.

خدمات زیبایی دائمی

خدمات زیبایی دائمی معمولا به آن دسته از خدمات سالن های زیبایی می گویند که ماندگاری بسیار زیادی دارند و برای مدت زمان قابل توجه می توان از نتایج آنها بهره مند شد.

کاشت ناخن در تاماران گوهردشت کرج

 این نوع خدمات معمولا به صورت مادام العمر برای بانوان باقی نمی مانند بلکه پس از مدت زمانی نتایج حاصل از انها از بین می رود. برخی از خدمات زیبایی دائمی پر طرفدار و رایج از قبیل زیر هستند:

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو روشی است که برای افزایش زیبایی ابرو به کار برده می شود و برای کسانی مناسب است که ابروهای کم پشت داشته باشند و یا به صورت کلی از مدل ابروهای خود ناراضی باشند. اما با این وجود محبوبیت این روش به میزانی افزایش یافته است که حتی بانوانی که ابروهای پرپشت و یا مناسبی دارند نیز از میکروبلیدینگ استفاده می کنند. میکروبلیدینگ یک روش کم تهاجمی است که به بی حس کننده موضعی برای آن نیاز است و نتایج حاصل از آن به مدت دو الی سه سال در بهترین شرایط باقی می ماند.

فیلر دائمی بینی

فیلر دائمی بینی را می توان در گروه خدمات زیبایی دائمی قرار دارد زیرا این روش ماندگاری بسیار زیادی دارد و اثرات آن به سرعت از بین نمی رود. در واقع فیلر بینی روشی است که در آن ماده فیلر برای برطرف کردن فرو رفتگی ها و یا نواقص بینی به آن تزریق می شود و باعث ایجاد ظاهر بهتر در بینی می گردد. این روش معمولا برای کسانی مناسب است که به تغییر جزئی در بینی خود نیاز داشته باشند و یا کسانی که عمل جراحی بینی انجام داده اند و پس از آن نتیجه خوبی دریافت نکرده اند و یا مشکلاتی در ظاهر بینی آنها پس از گذشت مدت زمانی ایجاد شده است.

فیلر دائمی لب

فیلر دائمی لب برای افزایش زیبایی لب، حجیم کردن و برجسته سازی آن به کار برده می شود که ماده به کار رفته در این روش فیلر نام دارد و به کمک سرنگ های مخصوص به لب تزریق می شود. از آنجایی که ماندگاری فیلر دائمی لب از ژل و بوتاکس بیشتر است، کسانی که آن را استفاده کنند، برای مدت زمان طولانی تر و بدون نیاز به ترمیم و تزریق مجدد می توانند از نتایج آن بهره ببرند.

سخن پایانی

خدمات سالن های زیبایی علاوه بر موارد ذکر شده در فوق، انواع بسیار زیاد دیگری نیز دارند که امکان بررسی و شرح همه آنها در این مطلب وجود ندارد. اما به خاطر داشته باشید که خدمات زیبایی پوست و مو از مهمترین خدمات زیبایی زنانه محسوب می شوند که بیشترین تاثیر را در افزایش زیبایی چهره خواهند داشت.

کدخبر: 887256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟