معرفی بهترین لباسشویی سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی با کارایی عالی و قیمت مناسب هستید، برند سامسونگ بهترین انتخاب برای شماست. دلیل انتخاب و معرفی این برند وجود جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در تولیدات است که به تمیزتر شدن هرچه بهتر لباس‌ها کمک می‌کند. استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت محصولات نیز باعث شده تا برای چندین سال نیازی به تعمیر لباسشویی سامسونگ خود نداشته باشید. این برند، مدل‌های زیادی را برای مشتریان خود تولید کرده تا بر اساس شرایط و نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنند.

 

Untitled-1

به همین دلیل پیش از معرفی بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی سامسونگ، مهم‌ترین معیارهای لازم برای انتخاب لباسشویی مناسب را معرفی می‌کنیم.

  1. ظرفیت دیگ

اولین چیزی که در هنگام انتخاب ماشین لباسشویی باید در نظر بگیرید حجم ظرفیت دیگ دستگاه است. هره میزان لباس‌های کثیف خانواده در یک دوره بیشتر باشد، نیاز به دیگی با ظرفیت بالاتر دارید. لذا خانواده‌ها 3 تا 4 نفره بهتر است ظرفیت 7 کیلویی یا بیشتر را انتخاب کنند و  دیگ 8 کیلو به بالا برای خانواده‌های بزرگتر با لباس‌های بیشتر مناسب است.

  1. دور موتور

نکته مهم دیگری که باید در انتخاب ماشین لباسشویی سامسونگ به آن توجه کنید دور موتور دستگاه در حین شستشو و خشک کردن است. هرچه دور موتور بالاتر باشد لباس‌ها سریع‌تر و بهتر شسته می‌شوند و زودتر خشک می‌گردند. دور موتور لباسشویی سامسونگ حداکثر 1200 تا 1600 دور در دقیقه است  که کاملا کافی است.

  1. تعداد برنامه‌های شستشو

هرچه تعداد برنامه‌های شستشو بیشتر باشد شما می‌توانید بر اساس جنس، رنگ و میزان کثیفی لباس‌هایتان بهترین برنامه را انتخاب کنید و بهترین نتیجه را داشته باشید.

  1. مصرف پایین انرژی

یکی از موارد مهم در هنگام انتخاب ماشین لباسشویی میزان مصرف انرژی آن در هنگام روشن بودن است. برند الجی در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و اکثر مدل‌های جدیدش دارای رده A به بالای انرژی هستند.

 

از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی سامسونگ که در حال حاضر در بازار وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • ماشین لباسشویی درب از جلو مدل P154l

مدل P1541 یکی از جدیدترین مدل‌های موجود در بازار است که اکثرا آن را یک ماشین لباسشویی تمام عیار و همه چیز تمام می‌دانند. ظرفیت 9 کیلویی و قابلیت اضافه کردن لباس کثیف در حین شستشو باعث شده تا استفاده از آن راحت ‌شود. تکنولوژی Quick Drive زمان برنامه‌های شستشو را تا حد زیادی کاهش داده و دیگ منحصر به فردش ملایم بودن بدنه با الیاف لباس را تضمین می‌کند.

  • ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

این مدل، یکی دیگر  از مدل‌های جدید ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار است که به دلیل طراحی بدنه زیبا و ظرفیت دیگ 9 کیلویی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مدل امکان اضافه کردن لباس پس از روشن شدن لباسشویی وجود دارد و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد که خرید آن را به صرفه می‌کند. برنامه‌های شستشوی متنوع، قابلیت تنظیم دمای آب و دور خشک کن به صورت دستی از دیگر مزایای انتخاب این مدل است.

  • ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J124l

اگر به دنبال لباسشویی با ظرفیت دیگ کمتر و قیمت پایین‌تر هستید اما نمی‌خواهید از میزان عملکرد دستگاه کاسته شود، مدل J124l  بهترین انتخاب برای شماست. این مدل با ظرفیت 7 کیلویی و 1200 دور چرخش دیگ در دقیقه برای خانواده‌های 3 تا4 نفره کاملا مناسب است. وجود سیستم محافظتی در نوسانات برقی دستگاه نیز به شما سلامت دستگاه برای چندین سال آینده را ضمانت می‌کند.

  • لباسشویی سامسونگ مدل Q152W

2

این مدل یک مدل 8 کیلویی با قابلیت  AddWash  است که برنامه‌های شستشوی منتوع و زیادی دارد. البته قابلیت تغییر دمای آب و سرعت دور موتور برای کاربر فراهم است و می‌تواند تغییراتی در برنامه شستشو ایجاد کند. تکنولوژی Q-Drum  در دیگ لباسشویی نوید یک شستشوی عالی بدون آسیب رسیدن به الیاف لباس را می‌دهد. مصرف انرژی در این مدل بسیار کم است و در هنگام آبکشی و مرحله خشک کردن، دور موتور آن صدای بسیار کمی دارد.

  • ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1263UU

اگرچه این مدل نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده قدیمی‌تر است و قابلیت  AddWash  را ندارد، با این حال باز هم یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های جود در بازار است. این مدل دارای فناوری Eco Bubble است که که می‌تواند با کیفیت بالایی لباس‌های بسیار کثیف را تمیز و درخشان کند. دیگ الماسه استیل از پاره و سوراخ شدن لباس در هنگام شستشو جلوگیری می‌کند و مصرف انرژی این مدل نیز مانند دیگر مدل‌های جدیدتر بسیار کم است.

  • ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469S

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی عالی هستید اما دوست ندارید هزینه زیادی بکنید، ما به شما لباسشویی 8 کیلویی مدل  Q1469S را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل دارای تکنولوژی Eco Bubble است که می‌تواند با مصرف انرژی کمتر تمام چربی و کثیفی‌های باقی مانده بر روی لباس‌ها را از بین ببرد  لطافت و ظرافت الیاف لباس را باقی بگذارد.

 در این مدل شما می‌توانید بدون نیاز به مواد شیمیایی دیگ خود را تمیز و ضد عفونی کنید. از دیگ ویژگی‌های به کار رفته در این مدل می‌توان به فناوری Air Wash اشاره کرد که لباس‌ها را بوزدایی و پاکسازی می‌کند تا بوی تازگی خوبی بدهند. قدرت موتور به قدری بالاست که تا 20 سال برای شما کار خواهد کرد و شرکت سامسونگ تا 20 سال کارکرد بدون مشکل آن را ضمانت می‌کند.

  • ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1479

این مدل شباهت زیادی به مدل قبلی یعنی Q1469S دارد و مهم‌ترین تفاوت آن وجود قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام روشن بودن برنامه شستشو است. این مدل نیز از تکنولوژی Eco Bubble و Air Wash جهت تمیزتر شدن لباس‌ها استفاده می‌کند. ظرفیت دیگ لباسشویی 8 کیلوگرم است و موتور آن بسیار کم صدا با عمر طولانی است.

3

تعداد برنامه‌های شستشوی این مدل بسیار زیاد است به طوری کع برای هر لباس با هر جنس و شرایطی یک برنامه طراحی شده تا بهترین انتخاب را داشته باشید. البته شما می‌توانید در صورت لزوم میزان دمای آب شستشو و دور خشک کن موتور را کم یا زیاد کنید. این مدل دارای برنامه عیب یابی ساده است و با نصب اپلیکیشن سامسونگ، به راحتی می‌توانید مشکل پیش آمده برای دستگاه را متوجه شوید و برای رفع آن اقدام نمایید.

کدخبر: 723155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟