رئیسی : در دولت آینده، پرداخت درمان از جیب مردم را به نصف کاهش می‌دهیم

انتخابات 1400 / سید‌ابراهیم رئیسی، در دومین برنامه رسمی تبلیغات انتخاباتی‌اش به بیمارستان میلاد رفت و با مسئولان و کادر درمان این بیمارستان دیدار کرد. مواضع رئیسی در این بازدید از این قرار بود که «نباید اجازه داد سوداگران منافع خود را با تهدید سلامت مردم تأمین کنند. در دولت آینده، پرداخت درمان از جیب مردم را به نصف کاهش می‌دهیم».

به گزارش رکنا ،  او نظام سلامت توانمند و کارآمد را که کادر درمان آن دغدغه حقوق و معیشت نداشته باشند از شاخص‌های توسعه‌یافتگی و تولید قدرت در کشور دانست.

این کاندیدای ریاست جمهوری در فرصت گفت‌و‌گوی رادیویی‌اش نیز به برنامه‌های اقتصادی‌اش پرداخت و گفت: اگر نزدیک به ۷۰ درصد از ظرفیت‌هایی که امروز در کشور وجود دارد، فعال بشود بخوبی می‌توانیم شاهد رشد اقتصادی و اشتغال سالانه یک میلیون نفری در کشور باشیم. رئیسی با بیان اینکه «دولت ما دولت تحول و دولت مردمی خواهد بود و به مردم برای انجام این تحول نقش داده خواهد شد»، افزود:این تحول، تحولی نیست که دولتمردان بنشینند در اتاق‌های دربسته و در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند بلکه باید مردم نقش‌آفرینی داشته باشند. او محور تحول مد نظرش را «عدالت اقتصادی» عنوان کرد و با بیان این اعتقاد که «اگر نقدینگی به سمت تولید هدایت نشود، می‌شود سیل بنیان کن»،

گفت: «برنامه‌ریزی ما این است که نقدینگی به سمت تولید بیاید اگر به سمت تولید بیاید، افزایش نقدینگی تولید می‌کند و فعال شدن تولید به افزایش اشتغال هم کمک می‌کند».

رئیسی هدف دیگرش را تشکیل تیم اقتصادی هماهنگ اعلام کرد و افزود: تورم را می‌توان با اقدامات جدی کاهش داد. به نحوی که به تورم یک رقمی نزدیک شد. مجتبی امینی که تهیه‌کنندگی سریال «گاندو» را بر عهده داشت به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی هنرمندان حامی او معرفی شد. رئیسی امروز ساعت 16 در رادیو اقتصاد برنامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 692044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟