به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز مشخص شد که ۴ نفر از سرشبکه های یک شرکت هرمی فعالیت خود را در شهرستان نظرآباد را آغاز و اقدام به عضوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان نظرآباد شناسایی شد، افزود: در ادامه اکیپی از کارآگاهان با مراجعه به محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه آن ها شدند که در عملیاتی غافلگیرانه ۴ نفر از سر شاخه های اصلی و ۲۰ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهمان مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و یک دستگاه لپ تاب کشف شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: در تحقیقات انجام گرفته از متهمان، آنها به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی emway و skanet اعتراف و مشخص شد هرکدام مبلغ حدود ۲۰۰ میلیون ریال در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده و در حال حاضر در حال عضوگیری برای این شرکت کلاهبرداری بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات پرونده متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان اینکه اغلب افرادی که طعمه این باندهای کلاهبرداری می شوند جوانان جویای کار هستند، بر نظارت بیشتر خانواده بر رفتار و عملکرد جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

کدخبر: 725500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟