مسئولین اجرایی ایلام در کنار مصاحبه به فکر کارگران هم باشند

به گزارش رکنا از ایلام؛ رئیس کانون شورای اسلامی هماهنگی کار استان ایلام در حاشیه اولین کارگاه آموزشی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق این استان  گفت: با توجه به اهمیت آگاهی بخشی کارگران در حوزه فعالیت خود نسبت به پیگیری مشکلات درآمدی و معیشتی این قشر زحمتکش تمام ادارات و ارگان هایی که دارای شورای هماهنگی کار هستند موظف به برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی می باشند.

یاسان الفتی افزود: متاسفانه در استان ایلام مسئولین اجرایی توجه زیادی به قشر شریف کارگر نداشته واگر هم صحبتی دارند فقط بخاطر مصاحبه و انعکاس خبری است، به همین خاطر مشکلات کارگری زیادی در سطح استان وجود دارد.

الفتی ادامه داد: رفع مشکلات در حوزه کارگری به یک همت بلند و انقلابی نیازمند بوده و مسئولین باید به اصل مهم حمایت از کارگران توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات کارگران شرکت پویا نخ، کارگران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اشاره کرد و گفت: پیگیری حق و حقوق قشر کارگر در هر نهاد یا ارگان وظیفه ما است .

الفتی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با تشکیل چنین جلساتی در خصوص قوانین و مقررات که حق هر کارگر زحمتکشی است بتوانیم گوشه ای از مشکلات معیشتی این عزیزان را حل و فصل کنیم.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 850623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟