۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطقه‌ای این شرکت جذب شدند

به گزارش خبرنگار رکنا از اراک ، وی ادامه داد: هدف از تقویت استارت آپ‌ها با محوریت صنایع کوچک و متوسط و شهرک‌های صنعتی، توسعه کارآفرینی و تنوع بخشی به فعالیت های صنعتی نوظهور و استفاده از توان این ظرفیت در جهت بهبود فضای کسب وکار، افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های مکمل است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: شناسایی ایده‌های خلاق و نوآورانه و حمایت از استارت آپ‌ها در حوزه SMEها (بنگاه‌های کوچک و متوسط) و شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است.

میرزایی بیان کرد: باتوجه به نقش نوآوری و خلاقیت در توسعه صنعتی و لزوم تحقق انقلاب صنعتی چهارم شرکت شهرک‌های صنعتی همواره به دنبال تحقق افزایش رقابت‌پذیری، ارتقای فناوری و نوسازی صنایع استان موارد فوق بوده و برنامه‌ریزی‌های مدونی نیز در این حوزه تدوین شده است.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در چهارسال گذشته اقدام به شناسایی بیش از ۳۰ تیم استارت‌آپی کرده و با برگزاری سه رویداد استارت‌پ دمو سعی در معرفی این تیم‌ها به سرمایه‌گذاران را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: در سه رویداد گذشته با اهدای جوایز نقدی از ۹ تیم استارت‌آپی برتر تقدیر شده و شماری از این تیم‌ها اکنون در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اراک مستقر هستند.

میرزایی، استقرار رایگان در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار به مدت ۶ ماه، پرداخت کمک هزینه به‌کارگیری یک نیروی انسانی به مدت یک سال تا ۵۰ درصد و ۱۰ میلیون ریال، دریافت غرفه در نمایشگاه خارجی تا سقف ۸۰ درصد و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، حضور در نمایشگاه خارجی تا سقف ۸۰ درصد و یک میلیارد ریال را از مهمترین حمایت­های شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار استارتاپ‌ها عنوان کرد.

۳۳شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت میکنند.

انتهای پیام/قاسمی

 

کدخبر: 750265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟