صید طلایی نصیری از مسابقات بین المللی تکواندو آزاد آسیا

به گزارش اختصاصی خبرگزاری رکنا از سمنان، در دومین روز از سومین مسابقات بین المللی تکواندو آزاد آسیا در گروه زنان، سعیده نصیری تکواندوکار 17 ساله سمنانی توانست با غلبه بر حریفان بر سکوی نخست وزن دوم مسابقات قرار بگیرد.

سعیده نصیری دختر تکواندوکار سمنانی در دیدار نهایی توانست بر مریم ملکوتی تکواندوکار کهنه کار ایرانی غلبه کند.

راضیه آقاجان پور مربی سمنانی تیم ملی تکواندو بانوان ایران در این مسابقات در خصوص این مسابقات گفت: این رویداد نخستین رویداد بین المللی تکواندو بعد از کرونا است که دو ورزشکار سمنانی حاضر در مسابقات خوش درخشیدند و توانستند دو نشان طلا را از آن خود کنند.

وی افزود: این اولین حضور نصیری در مسابقاتی در این سطح بود که با شایستگی توانست بعد از 4 مبارزه گردن آویز طلا را کسب کند.

شایان ذکر است غزل سلطانی و سعیده نصیری دو تکواندوکار سمنانی شرکت کننده در این مسابقات از شاگردان راضیه آقاجانپور هستند که در این مسابقات در قالب تیم ایران در مسابقات حضور دارند.

سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا در گروه زنان از روز گذشته (یکشنبه) با حضور ۱۳۸ تکواندوکار از ۶ کشور اردن، افغانستان، ایران، پاکستان، روسیه و هند در هتل "پارسیان استقلال" تهران آغاز و امروز با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

سمیه قاسمی/ سمنان

کدخبر: 731111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟