حضور سه دختر هندبالیست در اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشور

به گزارش خبرگزاری رکنا در سمنان، ششمین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان دختر کشور با حضور فاطمه آجودانی، عادله نوری و مینا گل محمدیان در شهرستان شاهرود برگزار شده است.

سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان در گفتگو با خبرنگاران در شاهرود ضمن تشکر از میهمان نوازی شاهرودی ها گفت: در این اردو که ششمین اردوی ملی پوشان هندبالیست بود۲۵ هندبالیست دختر نوجوان از سراسر کشور برای کسب آمادگی حضور در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود.

مریم رضائیان گفت: از بین حاضرین در این اردو تعداد ۱۸ بازیکن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می شوند.

سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان با بیان اینکه اردو با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حال برگزاری است، ابراز داشت: تمرینات تخصصی این رشته برای ارتقای عملکرد بازیکنان طراحی و پیگیری می شود.

رضائیان اظهار داشت: خدیجه قانع به عنوان سرمربی و فاطمه محمدخانی به عنوان مربی در این اردو دعوت شدگان را زیر نظر دارند که ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ و مدیریت فنی غلام علی اکبرآبادی در کادر مربیگری تیم حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این اردو تا۱۲ شهریور درسالن شهید اکبری شاهرود  ادامه دارد، تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا دهه پایانی آبان ماه به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.

علی رستم زاده/سمنان

کدخبر: 716059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟