محدودیت تردد در مسیرهای گردشگری شهر همدان از ساعت ۱۷

به گزارش رکنا در همدان محمدعلی محمدی در ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: فعالیت شهربازی ها، مراکز تفریحی و گردشگری در این شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی همچنین از اعمال محدودیت تردد در مسیرهای گردشگری شهر همدان از ساعت ۱۷ خبر داد و گفت: با افزایش چشمگیر شیوع کرونا و موارد ابتلا در مرکز استان مواجه هستیم و این اقدامات ضروری است.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: دستورالعمل ویژه عزاداری مراسم ماه محرم به هیات های حسینی ابلاغ شده و برگزاری هرگونه مراسم عزاداری تنها در چارچوب این دستورالعمل ها باید انجام شود.

محمدی با اشاره به ضرورت همکاری عموم مردم در مدیریت پیک پنجم کرونا افزود: تیم های نظارتی در بخشهای مختلف با تشدید نظارت نسبت به جلوگیری از فعالیت مراکز تعیین شده اقدام کنند.

وی خواستار نظارت جدی تر بر باشگاههای بدنسازی شد و تاکید کرد: اعمال محدودیتها برای کاهش موارد ابتلا به این بیماری است و همه باید به آن تمکین کنند.

محمدی افزود: متاسفانه در روزهای تعطیل پایان هفته در همدان شاهد تردد و اقامت تعداد قابل توجهی خودرو با پلاکهای غیر بومی هستیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه بر اجرای محدودیتهای هوشمند کرونایی با جدیت بیشتری نظارت خواهد شد گفت:  حداکثر تلاش ما برخورد اقناعی، اطلاع رسانی مناسب و جلب همکاری و مشارکت مردمی است اما در موارد بی توجهی با عنایت به اهمیت موضوع سلامت مردم چاره ای جز برخوردهای قانونی و قهری نداریم.

 

کدخبر: 710956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟