مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پایگاه واکسیناسیون معلمان تنکابن بازدید کرد

به گزارش رکنا؛ «علیرضا سعدی پور» با همراهی منصورکیایی معاون آموزش ابتدایی مازندران،  مافی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و نژاد مقدم مدیر شبکه بهداشت و درمان تنکابن از پایگاه واکسیناسیون معلمان شهرستان تنکابن در مرکز استعداد های درخشان ماندگار شهید بهشتی بازدید کرده و در جریان روند واکسیناسیون معلمان این شهرستان قرار گرفت.

مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مازندران در این بازدید، از تلاش‌ها و زحمات کادر درمان و مسئولین آموزش و پرورش در اجرای این طرح قدردانی کرد و افزود: طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان مازندران همزمان با عید سعید غدیرخم در کل استان آغاز گردیده است. و تا پایان هفته به اتمام می رسد.

وی افزود: این طرح شامل کلیه معلمان و کادر اداری شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی می شود و رانندگان سرویس مدارس نیز در شهریورماه واکسینه می شوند.

سعدی پور هدف از اجرای این طرح را ایمن سازی جامعه فرهنگیان دانست و ابراز امیدواری کرد با واکسینه کردن همه معلمان امکان فعالیت های حضوری آموزش و پرورش برای مهر ماه فراهم شود.

2200 فرهنگی در مدارس دولتی و غیردولتی تنکابن مشغول فعالیت هستند که تا کنون 72 درصد از این معلمان واکسینه شده اند.همچنین براساس آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکسیناسیون بیش از ۱۰ هزار نفر از جمعیت ۴۸ هزار نفری معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی استان انجام شده است.

شایان ذکر است مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پس از بازدید از این مرکز، در همین پایگاه واکسینه شد.

انتهای پیام/عباسی نیک

 

کدخبر: 709138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟