شرکت ۱۲۶۲ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

به گزارش رکنا از لرستان، امین سلاحورزیان در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های استخدامی، اظهار داشت: بر همین اساس و با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی نیز به صورت همزمان در سراسر کشور صبح روز جمعه اول مرداد جاری توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این آزمون در لرستان اظهار کرد: این آزمون در سه شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت برگزار می‌شود و تمامی اقدامات بهداشتی از جمله ضدعفونی حوزه‌های آزمون، تهیه مواد بهداشتی و... انجام شده است بنابراین جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سلاحورزیان از شرکت ۱۲۶۲ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۹۸۹ داوطلب خانم و ۲۷۳ داوطلب آقا با رعایت شرایط کامل و پروتکل‌های بهداشتی به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته سرپرست جهاددانشگاهی لرستان، مجوز برگزاری آزمون از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا اخذ شده و هماهنگی‌های لازم در استان نیز فراهم آمده است.

وی با یادآوری اینکه نتایج اولیه آزمون در اواسط مرداد جاری اعلام می‌شوند، گفت: سوالات در قالب دو دفترچه تخصصی و عمومی ارائه شده و داوطلبین با کسب حدنصاب نمره در آزمون پذیرفته می‌شوند.

مهدی زکی‌پور| لرستان 

کدخبر: 706889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟