سقوط یک سگ در چاه ۲۵ متری / آتش نشان های شهر ری سگ را نجات دادند

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه سقوط در درون چاه، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۶ عصر امروز حادثه سقوط در درون چاه در شهر ری محله قلعه علی مون به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اعلام شد.

سقوط سگ

وی با اشاره اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند، گفت: در انتهای محله قلعه علی مون جاده خاکی است که به روستاهای اطراف منتهی می‌شود ‌که در همان جاده در یک حلقه چاه خشک با عمق حدود ۲۵ متر  بدون درپوش بود که افرادی که از اطراف چاه عبور می‌کردند، صدایی را شنیده بودند که به آتش نشانی اطلاع دادند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان با احتیاط کامل وارد چاه می‌شوند و می‌بینند یک سگ سقوط کرده و گرفتار شده است و با احتیاط کامل سگ را خارج می‌کنند که خوشبختانه حیوان دچار مشکل نشده بود.

سقوط سگ

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: وقتی آتش نشانان سگ را از چاه بیرون آوردند سگ سعی می‌کرد با رفتارهای خاص خود قدردانی کند که در نهایت عملیات به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: هرچند وقت یکبار حوادث این چنینی سقوط درون چاه شاهد هستیم و بخشداران و دهیاران باید نظارت دقیق تری داشته باشند تا چاه‌ها بدون درپوش نباشند.

سقوط سگ

کدخبر: 759298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟