عکس پژو 206 له شده در تصادف با گاردریل در تهران

  به گزارش رکنا،  سرهنگ " علی همه خانی  "  به نقل از رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: درساعت 05:47 صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف شدید سواری پژو با هندریل ها ( نرده های محافظ کناری راه ) در مسیر بزرگراه بابایی به شرق روی پل امام علی  (ع) ، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که : این سواری به علت سرعت زیاد  و عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد  به میان هندریل ها رفته که پس از ورود این نرده ها  به داخل موتور  و اطاق خودرو ،  این سواری بالاخره  متوقف می گردد    .  

وی  ادامه داد :  با حضور تیم کارشناسی منطقه  25  پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

سرهنگ همه خانی گفت  : اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می کرد مطمئنا راننده آن می توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل ها گردد .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : خوشبختانه به راننده و کس دیگری آسیبی نرسید و با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه این راننده به صورت سرپایی مداوا گردید .

 به همین خاطر از رانندگان تقاضا داریم  در حین حرکت در معابر از سرعت مطمئنه بهره برده و با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف نمایند .

کدخبر: 749282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟