پیدا شدن دومین جسد جواون مفقود شده در سیل کلیبر +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 15.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

محمدباقر هنربر با اشاره به گزارش مفقودی سه نفر در وقوع سیلاب روز یکشنبه کلیبر، اظهار کرد: جسد نوجوان ۱۲ ساله صبح روز دوشنبه در منطقه اسبهار پیدا شده و پیکر فرد مفقودی دیگر نیز حوالی ساعت ۲۱ همان روز در مسیر منطقه کیارق توسط جوامع محلی و نیروهای هلال احمر کشف شد.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به این‌که هنوز پیکر سومین فرد مفقودی پیدا نشده است، گفت: عملیات تجسس توسط نیروهای امدادی هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در منطقه تداوم دارد.

وی با اشاره به قطعی گاز تعدادی از روستاهای کلیبر در جریان سیلاب، اظهار کرد: گاز روستاهای عربشاه خان، کیقباد، کبودان، ملوک، چای کندی و سهریق روز دوشنبه وصل شده و مدیران استانی شرکت گاز قول دادند تا گاز روستاهای گوار، عربشاه خرگوشان و گوزآلان را تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه وصل کنند.

هنربر گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین آب شرب بخش آبش احمد و تصفیه خانه شهید اکبری به وجود آمده بود، مسئولان ذی ربط قول دادند که تا اواخر شب سه شنبه آبگیری از این منتطق انجام بگیرد و آب به روستاها وصل شود.

وی متذکر شد: برای روستاهایی که مشکل تامین آب داشتند، از طریق شرکت آب و فاضلاب و سپاه، آب‌های معدنی و تانکر آب تهیه و توزیع شد؛ هم‌چنین با توجه به قطعی گاز، مقداری نان نیز در این منطقه توزیع کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات ستاد بحران شهرستان کلیبر با حضور مدیران استانی در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، افزود: در این جلسه تمامی موارد و نقایص بررسی می‌شود تا در صورت نیاز امدادرسانی‌های دیگری انجام بگیرد.

کدخبر: 711443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟