تندباد شدید پراید مرد شیرازی را پوکاند + عکس

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی بروز تندباد از ساعت ۱۷ عصر شنبه دوم مردادماه ۳۰ مورد عملیات امداد و نجات در سطح کلانشهر شیراز انجام شد که ریزش دیوار و سقوط درختان از جمله این حوادث بود.

در این عکس پراید مرد شیرازی را می بینید که در تندباد پوکید.

به گزارش رکنا،  محمد هادی قانع شامگاه شنبه با بیان اینکه ۲۳ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی شیراز برای پیشگیری از عوارض احتمالی وزش طوفان در آماده باش کامل قرار دارد،افزود: سازمان آتش نشانی با توجه به شرایط خاص پیش آمده، اکیپ‌های عملیاتی ویژه‌ای را با تجهیزات خاص امدادی از قبیل ابزار برش، ماشین‌ها و تیم پشتیبانی برای دفع خطر آماده کرده است.

وی ادامه داد: از شروع طوفان در شهر شیراز علاوه بر آماده باش کامل ایستگاه ها، آتش نشانان در ۶ نقطه کلیدی شهر برای کمک به شهروندان مستقر شدند.

قانع با اشاره به انجام تعداد ۳۰ عملیات امدادی از شروع طوفان تاکنون توسط آتش نشانان گفت: شکستگی درختان ، قطع برق، حبس افراد در آسانسور ، احتمال سقوط خطرناک جرثقیل در پروژه ساختمانی و ریزش دیوار در چندین نقطه شهر دلیل انجام این عملیات‌ها بوده است.

او خواستار عدم حضور و تجمع شهروندان در سطح شهر شد و تاکید کرد که از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های بلند، تیرهای برق و درختان مختلف خودداری شود.

قانع تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا نیروهای آتش نشان برای کمک به آنها اقدام کنند.

عصر شنبه وم مردادماه، شیراز همانند بسیاری از شهرستان‌های استان فارس وزش تندباد شدیدی را همراه با گرد و غبار تجربه کرد که منجر به بروز مشکلاتی نظیر قطع برق، اختلال در تردد خودروها و سقوط درختان و ...شد.

کدخبر: 707489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟