فیلم 15 زن و مرد تهرانی در یک قدمی مرگ دردناک ! / ظهر امروز رخ داد
حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

آتش سوزی یک ساختمان اداری مهار شد. این آتش سوزی در خیابان میرعماد تهران رخ داد. آتش سوزی در طبقه منفی یک رخ داد و بواسطه آتش سوزی دود زیادی به طبقات بالا سرایت کرد که آتش نشانان خیلی زود با حضور در محل موفق به مهار آتش سوزی شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص آتش سوزی یک ساختمان اداری گفت: ساعت 12:31 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی ساختمان 4 طبقه اداری در خیابان میرعماد نرسیده به خیابان بهشتی به سازمان اتش نشانی مخابره شد.

آتش سوزی در ساختمان اداری

وی افزود: با اعلام این خبر 2 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل از قبیل نردبان برقی و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد که در طبقه منفی یک این ساختمان محل نگهداری ضایعات بوده که دچار آتش سوزی شده است و دود حاصل از این آتش سوزی به طبقات بالا سرایت کرده و افراد حاضر در ساختمان در محاصره دود گرفتار شده اند.

آتش سوزی

جلال ملکی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان برای مهار آتش در طبقه منفی یک وارد عمل شدند و همزمان گروه های دیگری برای نجات افراد داخل ساختمان شده که در این عملیات آتش نشانان 15 زن  و مرد را توسط دستگاه های تنفسی امدادرسانی و سپس به وسیله نردبان های برقی و راه پله ها خارج و نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: عملیات مهار و امدادرسانی در ساعت 14:51 دقیقه پایان گرفت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند.

 

کدخبر: 705013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟