فروش ویژه اقساطی خودرو ، بصورت تحویل 1 ساعته

 در واقع از آنجایی که قیمت خودروها ثابت نبوده و تحت تأثیر عوامل مختلف تغییرات شدیدی پیدا می‌کند، امکان برنامه ریزی برای خرید خودرو در چند سال آینده وجود نداشته و این کار یک نوع ریسک بوده که ممکن است مانع از خرید خودرو تا آخر عمر شود. فروش اقساطی خودرو با کمترین ریسک ممکن، خودروی دلخواه شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. تنها کافی است که در این امر تحقیقات بیشتری انجام دهید تا با تسلط بیشتر خودروی مورد نظر خود را با شرایط بهتر تهیه نمایید.

Untitled-1

خودرو از وسایل نقلیه‎‌ی با ارزشی است که وجود آن در هر خانواده‌‎ای برای سفر و گردش، رفت و آمد بین شهری و موقعیت‎‌های اضطراری و..... الزامی بوده و عدم وجود آن خانواده‌‎ها را خصوصاً در شهرهای بزرگ با مشکلات متعدد و هزینه‎‌های بسیاری رو به رو می‌کند. با وجود تمام مزایایی که خودروهای مختلف می‌توانند برای خانواده‎‌ها فراهم آورند متأسفانه خرید این وسیله‎‌ی نقلیه در طی سال‎‌های گذشته با مشکلات متعددی رو به رو شده و بسیاری از افراد عملاً امکان خرید خودرو را نداشته و این شانس را از دست داده‎‌اند. این موضوع در دوست داران خودرو و افرادی که مجبور به رفت آمد زیاد هستند، منجر به ناامیدی و گاه افسردگی شده است. با توجه به این موضوع بسیاری از مراکز برای رفاه حال مشتریان و ایجاد شغل و سودآوری خود اقدام به فروش اقساطی خودرو در مدل‎‌های مختلف نموده‎‌اند تا افراد با استفاده از این شرایط بتوانند خودروی مورد نظر خود را تهیه نمایند.

خرید خودروی اقساطی بهتر است یا دست دوم؟

بسیاری از افراد همیشه به دنبال ارزان‌‌‎ترین وسایل هستند بدون این که به کیفیت وسیله و عواقبی که در آینده دارد توجهی داشته باشند. در بازار خرید خودرو به دنبال گرانی خودروهای داخلی و خارجی متأسفانه به وفور شاهد این امر هستیم به گونه‎‌ای که افراد متعدد ترجیح می‌دهند تا خودروهای دسته دوم را به صورت نقد تهیه کنند. این در حالی است که با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو می‌توانند خودروی صفر و دلخواه خود را تهیه کرده و هیچ نگرانی بابت میزان مسافتی که توسط خودرو طی شده و همچنین احتمال استهلاک قطعات خودرو و دیگر عوامل مؤثر در عمر آن نداشته باشند. در حقیقت می‌توان گفت با وجود این که خودروی صفر گران‎‌تر از دست دوم است اما به دلیل مزایای متعدد و عمر بیشتر در شرایط اقساطی مقرون به صرفه‌‎تر و اطمینان بخش‎‌تر خواهد بود.

فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو

ایران خودرو از جمله برندهای خودروسازی داخلی‎‌ است که توانسته در طی سال‎‌های فعالیت خود خودروهای متنوع و متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. اما خودروهای این برند نیز از گرانی و تورم بازار در امان نمانده و با تغییر چشمگیری رو به رو شده‎‌اند به گونه‎‌ای که بسیاری از افراد حتی در خرید خودروهای ایران خودرو که از خودروهای داخلی هستند نیز دچار مشکل هستند. فروش اقساطی ایران خودرو در چنین شرایطی می‌تواند یک امتیاز مثبتی باشد که توسط برخی شرکت‎‌ها به متقاضیان خودروهای این برند اعطا شده و منجر به سهولت بیشتر در خرید وسایل نقلیه شود.

Untitled-12

فروش اقساطی خودروهای سایپا

خودروهای سایپا همانند برند ایران خودرو با این که از تولیدات داخلی هستند باز هم تحت تأثیر گرانی‎‌ خودرو در طی سال‎‌های اخیر با رشد بالایی از نظر قیمت روبه رو شده‎‌اند. از این رو مسلماً بسیاری از افراد که علاقمند به خرید خودروهای مختلف این برند بودند از خرید آن ناامید شده و از این کار صرف نظر نموده‎‌اند. فروش اقساطی سایپا که توسط بعضی از شرکت‎‌های معتبر انجام می‌شود می‌تواند در ایجاد خریدی امن و بر طبق برنامه ریزی، مؤثر واقع شود. در واقع با شرایط فروش اقساطی خودرو دیگر انتظار برای ارزان شدن خودرو یا جمع آوری پول معنایی ندارد! چرا که به واسطه‎‌ی شرایط اقساطی با مطالعه‎‌ی شرایط و محاسبه‎‌ی توان مالی خود می‌توانید پس از پذیرفتن شرایط، خیلی سریع خودروی دلخواه خود را دریافت کنید و مبلغ تعیین شده را طبق در خواست شرکت در طی اقساط مشخص شده پرداخت نمایید.

مزایای فروش اقساطی خودروهای مختلف

شناخت مزایای فروش اقساطی خودرو، شک و تردیدهایی که در خصوص این امر وجود دارد را کنار زده و منجر به اتخاذ تصمیمی قاطع در خصوص خرید و یا عدم خرید خودرو از طریق این شرایط می‌شود. در حقیقت شناخت مزایای این روش و کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه ابهاماتی که ممکن است در این امر وجود داشته باشد را بر طرف کرده و اطمینان بیشتری را به وجود خواهد آورد.

3

  • فراهم آوردن شرایط برای افرادی که توانایی خرید نقدی خودروی صفر را ندارند؛ همان طور که اشاره نمودیم فروش اقساطی خودرو برای افرادی که از بودجه‌‎ی کافی برای خرید نقدی خودروی صفر برخوردار نیستند بسیار مناسب می‎‌باشد. در حقیقت این افراد به جای این که به سراغ خودروهای کارکرده در بازار بروند، می‌توانند با استفاده از شرایط اقساطی یک خودروی صفر را تهیه نمایند.
  • تحویل سریع خودرو؛ در بسیاری از شرایط اقساطی که توسط دولت تعیین می‌شود خودروها خیلی دیر به دست متقاضیان می‎‌رسند. این در حالی است که با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو در شرکت‎‌های خصوصی و معتبر می‌توانید خیلی سریع‎‌تر به خودروی مورد نظر خود دست یابید.
  • امکان خرید خودروهای مختلف و گران‌قیمت؛ با خرید اقساطی، دیگر محدودیتی برای خرید خودروهای مختلف وجود نداشته و کلیه‎‌ی افراد علاقمند به خرید خودروهای لوکس می‌توانند به جای پرداخت کل مبلغ خودروی مورد نظر خود را با پذیرفتن اقساط مشخص و شرایط شرکت تحویل بگیرند.
  • قیمت خودروی خریداری شده تحت تأثیر نوسانات مختلف بازار نخواهد بود؛ یکی از مهم‎‌ترین مزایایی که در فروش اقساطی خودرو وجود دارد این است که حتی با وجود گران‎‌تر شدن و تغییر شدید قیمت‎‌ها شما تنها موظف به پرداخت همان قیمت خریداری شده و اقساط درخواست شده هستید و قیمت خودروی شما تحت تأثیر این نوسانات قرار نخواهد گرفت. بنابراین می‌توان گفت به واسطه‎‌ی این روش برای زندگی برنامه ریزی کرد و بخش مشخصی از درآمد را برای خودروی خریداری شده کنار گذاشت تا زمانی که اقساط به طور کامل به پایان برسند.
  • امکان خرید خودرو با سرمایه کمتر؛ از آنجایی که در شرایط اقساطی نیازی به پرداخت کل مبلغ نیست، می‌توان خودروی مورد نظر خود را با سرمایه کمتر تهیه نمود که این امر کمک می‌کند تا فرد به جای این که کل پس انداز خود را صرف خرید خودرو کند، بخشی از آن را در امور دیگر سرمایه گذاری نماید.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش اقساطی خودروی مورد نظر خود می‌توانید به سایت شرکت آرشا خودرو مراجعه نمایید. این سایت با برخورداری از شماره ثبت مشخص و کادر مجرب و حرفه‎‌ای و با سابقه‎‌ی درخشان مفتخر است که مطمئن‌‎ترین شرایط را در حوزه فروش اقساطی خودرو و پیرو نظام صنفی کشور به وجود آورده و گام مؤثری را در جهت ایجاد شرایطی آسان برای خرید خودرو فراهم آورده است. برای ارتباط با این سایت به آدرس www.arshakhodro.com مراجعه نمایید.

 

کدخبر: 726745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟