سیل در کنارک موجب آبگرفتگی معابر شد

 ایسنا نوشت:رحیم بخش پاک اندیش اظهارکرد: با توجه به هشدار هواشناسی سطح قرمز درباره بارندگی پیش بینی شده ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع یا امدادرسانی طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: تمام مدیران تا پایان بحران در شهرستان حضور و تمامی مرخصی و ماموریت مدیران دستگاه اجرایی لغو و بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی به مردم و جهادکشاورزی اطلاع رسانی به کشاورزان را در دستور کار خودشان قرار دادند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کنارک بیان کرد: همچنین تمامی صیادان از رفتن به دریا تا اطلاع بعدی خودداری کنند و شیلات اطلاع رسانی لازم را برای تمامی قایق ها در سواحل این شهرستان انجام داده و به جای امن منتقل و لنج صیادی نکات ایمنی رعایت کرده‌اند.

سیل در کنارک موجب آبگرفتگی معابر شد

وی ادامه داد: دریابانی و اداره شیلات شهرستان کنارک به منظور حفظ ایمنی اهالی صیادان تا اطلاع بعدی از ورود هر شناور به دریا جلو گیری کند.

پاک اندیش خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی با همکاری شرکت های خصوصی مستقر در شهرستان کنارک نسبت به ارسال دستگاه های لجستیک به مناطق مورد نیاز شهرستان اقدام کنند.

وی گفت: آموزش پرورش و ورزش جوانان مدارس و سالن ورزش در مواقع بحرانی و اضطراری آماده کرده‌اند.

 

کدخبر: 989176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟