حل مشکل کارت بلیت‌های منزلت تا ۱۵ خرداد ماه

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، مسعود درستی در مورد زمان رفع ایرادات شارژ کارت بلیت منزلت گفت:سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران باید در این زمینه و چگونگی رفع این مشکل پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه ما در مترو و در قسمت بلیت با مشکل خاصی روبرو نیستیم و تنها شاید  سامانه کند بود، افزود: تلاش می کنیم که با راه اندازی سیستم های جدید و دستگاه های پز جدید این مشکل را مرتفع کنیم.

درستی ادامه داد: در حال حاضر به جز مشکل شارژ کارت بلیت منزلت که باید  سقف آن ارتقاء یابد دیگر مشکلی نیست. هرچند که ممکن است گاهی با کندی مقطعی سیستم و سامانه نیز مواجه باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد زمان رفع این ایراد گفت: دوستانمان در سازمان فناوری شهرداری تهران اعلام کردند که تا ۱۵ خرداد ماه جاری این مشکل نیز حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش نیز مهدی پیرهادی یک عضو شورای اسلامی شهر تهران به برخی مشکلات در شارژ کارت‌های منزلت شهروندان اشاره کرده و گفته بود: در ایستگاه امام خمینی(ره) شاهد شکل گیری صف طولانی برای شارژ کارت‌های خاص ویژه منزلت بودم که شهروندان در تشریح مشکلات به موضوعاتی همچون عدم امکان دریافت پول نقد برای شارژ این کارت‌ها و همچنین لزوم خالی شدن کارت‌ها برای شارژ مجدد بودند، البته بخشی از این مشکلات ناشی از تقلیل وظایف پیمانکار و بخشی مربوط به سازمان فاوا است.

کدخبر: 897366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟