آمار کرونا درایران تا امروز بیست و سوم آبان ماه / کرونا جان 125 ایرانی دیگر را گرفت

آمار کرونا تا امروز بیست و سوم آبان ماه 1400 از سوی وزارت بهداشت اعلام شد. آمار کرونا همچنان مرگ بالای صد نفر در روز با ابتلا به این ویروس کشنده در ایران را خبر می دهد. آمار کرونا در ایران با وجود تامین مناسب واکسن همچنان رقم بالایی را دارد. بالا بودن آمار کرونا نشان می دهد هنوز مهار این ویروس نه تنها در ایران، بلکه در جهان با موفقیت انجام نگرفته است. آمار کرونا تاکید می کند که برای حفاظت از جان خود و عزیزان باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از تجمع های غیرضروری ادامه یابد.

وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون ۵۵ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۶۶ نفر دُز اول، ۴۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۷۳۴ نفر دُز دوم و ۵۱۴ هزار و ۷۹۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۸ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۹۰ دُز رسید گفت:

از دیروز تا امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۳۷ هزار و ۷۱۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۶۹۵ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۵۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۷ میلیون و ۳۸ هزار و ۹۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

کدخبر: 740269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟