آمار کرونا در ایران تا امروز بیست و یکم آبان ماه / کرونا جان 109 ایرانی دیگر را گرفت

آمار کرونا تا امروز بیست و یکم آبان ماه 1400 از سوی وزارت بهداشت اعلام شد. آمار کرونا همچنان مرگ بالای صد نفر در روز با ابتلا به این ویروس کشنده در ایران را خبر می دهد. آمار کرونا در ایران با وجود تامین مناسب واکسن همچنان رقم بالایی را دارد. بالا بودن آمار کرونا نشان می دهد هنوز مهار این ویروس نه تنها در ایران، بلکه در جهان با موفقیت انجام نگرفته است. آمار کرونا تاکید می کند که برای حفاظت از جان خود و عزیزان باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از تجمع های غیرضروری ادامه یابد.

به گزارش رکنا، مرکز روابط عمومی اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در ایران تا امروز بیست و یکم آبان ماه را این گونه اعلام کرد:

تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۲۸ نفر دُز اول، ۴۱ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و ۳۹۸ هزار و ۸۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۴۶ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۵۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۷ هزار و ۲۶۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۹۱۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۶۷۰ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۵۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۶ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۱۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

کدخبر: 739499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟