از وضعیت سلامت 3 میلیون تهرانی هیچ اطلاعاتی در دست نیست / استاندار پایتخت اعلام کرد

کرونای انگلیسی که وارد ایران شد، نگرانی ها برای افزایش ابتلا به این بیماری نیز بیشتر شده و زنگ خطرها به صدا در آمد. حالا دورکاری مجدد کارمندان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، استاندار تهران با تاکید بر ایجاد تمهیدات برای دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای گفت: زمینه قرنطینه خانگی کارمندان مشکوک به کرونا فراهم شود.

انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به اینکه روند جهش ویروس کرونا به طرز خطرناکی آغاز شده است اظهار داشت: امروز و با توجه به جهش ویروس جوانان و کودکان و افرادی که بیماری زمینه‌ای ندارند هم در معرض خطر قرار دارند و این گونه نیست که فقط سالمندان مورد تهدید کرونا باشند.

استاندار تهران با بیان اینکه در استان تهران با ۱۴ میلیون نفر جمعیت تاکنون اطلاعات بهداشتی و پزشکی ۱۱ میلیون نفر در سامانه‌های مربوط به بخش درمان ثبت شده است گفت: هنوز از بیش از ۳ میلیون نفر هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

محسنی بندپی بر فراهم کردن تمهیدات برای دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای تاکید کرد و بیان داشت: باید زمینه ایزوله کردن و تشویق افراد مشکوک به ابتلاء به بیماری برای حضور در قرنطینه خانگی و خودداری از خروج از منزل به خوبی فراهم شود.

وی افزود: در استان تهران با رشد جهش تولید و رونق اقتصادی روبرو بوده ایم چنانکه ۱۰۱ هزار فرصت شغلی ایجاد و فرصت ۱۰۵ درصدی برای تعهد اشتغال ایجاد شده است.

استاندار تهران بیان داشت: یک هزار و ۲۷۰ اختیار دستگاه‌های ملی به استان‌ها و در صف اجرایی دولت تفویض شده است تا به دنبال آن زمینه رضایت و تسهیل در خدمت رسانی به مردم فراهم شود.

محسنی بندپی در ادامه بر اصل بی طرفی در انتخابات توسط مسئولین نیز تاکید کرد و اظهار داشت: ضروری است که طی ایام انتخابات از عزل و نصب مدیران پرهیز شود تا هیچ شائبه‌ای وجود نداشته باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟