قیمت "رمدیسیویر" ، هر آمپول درمان کرونا کمتر از یک میلیون تومان / سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد

رمدیسیویر/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، اکثریت خانواده های مبتلایان به کروناویروس  توان مالی خرید داروهای قیمت نجومی که این روزها از سوی بعضی پزشکان صادر می شود را ندارند. از سوی دیگر ،برخی از خانواده ها نیز که توان مالی مناسب تری دارند مدعی هستند که همین داروهای گرانقیمت را نیز نمی توانند در بازار پیدا کنند  و بعضا  در بازار آزاد به دست می آید و درنهایت هم معلوم می شود که تقلبی است و تنها پولشان را از دست داده اند.

دکتر سیماسادات لاری ،سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص تجویز این دارو ها و داروی رمدیسیویر که به عنوان داروی درمان کرونایی ها از سوی وزارت بهداشت ایران  معرفی شده است و این قیمت های نجومی  چنین توضیح داد : داروی رمدیسیویر در موارد خاص تا حدی موثر است . باید توسط پزشک و بر اساس پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت تجویز شود.

دکتر سیماسادات لاری گفت  : داروی مجوز دار از امروز ( 30 تیرماه ) در بیمارستان ها توزیع شده و در روزهای آینده میزان بیشتری توزیع می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص قیمت دارو رمدیسیویر تاکید کرد : قیمت دارو هر آمپول حدودا کمتر از یک و میلیون تومان است فعلا پوشش بیمه ای ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 588608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟