سخنگوی دولت : برای حل آسیب های اجتماعی کشور باید ازالگوی موفق "طلوع بی نشان ها "بهره ببریم

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، طلوع بی نشان ها یکی از خیریه های غیردولتی و مردم نهادی است که از سال 1384 کار خود را با توزیع غذا بین کارتن خواب ها شروع کرده و در سال 88 به صورت رسمی ثبت شد. پس از ثبت، این خیریه ماموریت خود را تغییر داد و فعالیت خود را به حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، به طور تخصصی کارتن خواب ها از مرحله جذب و درمان تا بازگرداندن آنها به بدنه اجتماع اختصاص داد.

امروز، علی ربیعی-  سخنگوی دولت در دیدار از مجموع طلوع بی نشان ها (سرای مهر، سرای نور و...) از نزدیک با مددجویان این خیریه طلوع بی نشان ها یک روز خود را با آنها سپری کرد. اکبر رجبی، بنیانگذار و مدیرعامل طلوع بی نشان ها با معرفی مددجویان به استعدادهای بی نظیر آنها اشاره کرد.

علی ربیعی نیز در بازدید از سرای مهر گفت: سخنگوی دولت با اشاره به زنان آسیب دیده تاکید کرد: دولت نهادهای مردمی را در این مورد حمایت می کند. دولت تصمیم دارد بعد از ارائه هزینه های دولتی به نهادهای مردمی، هزینه را به خانواده ها پرداخت کنیم. شکلی  که امروز در طلوع بی نشان ها می بینیم، حل کردن آسیب های اجتماعی با رویکرد اجتماعی است. این مدل بسیار درستی است که پیوند بین خانواده و سازمان های مردم نهاد ایجاد می کند و برای گسترش الگوی موفق طلوع بی نشان ها باید برنامه ریزی کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 542361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟