آماده‌باش ستاد مدیریت بحران تهران برای بارش برف
تبلیغات

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، ستاد مدیریت بحران استانداری تهران در اطلاعیه‌ای با اشاره به پیش بینی ورود سامانه بارشی خواستار آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان شد.
در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری تهران آمده است:
فرمانداران محترم به ویژه شهرستانهای شمیرانات فیروزکوه ،دماوند و پردیس، باتوجه به ورود سامانه بارشی از 22 تا 27 بهمن ماه واحتمال برودت هوا،یخبندان ،لغزندگی و انسداد راهها تدابیر لازم از امروز ٢٢ بهمن ماه در دستور کار قرار گرفته و دستگاههای خدمات رسان؛ آب ،برق، گاز، مخابرات، اورژانس و هلال احمر و شهرداریها در آمادگی و هوشیاری صد درصدی قرار گیرند.
همچنین جایگاههای سوخت ونانوایی‌ها باید مدنظر باشند. شهرستانهای دیگر نیز به جهت پیشگیری و آمادگی در هوشیاری و آمادگی کامل دستگاههای خدمات رسان قرار گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 356517
  • انتظار مشتریان پرشیاخودرو برای تحویل نیسان ترا و BMW iX1 از یک سال عبور کرد/ تاخیر در تحویل داستان تکراری صنعت خودرو ایران

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات