دکوراسیون این رستوران با دلارها شکل گرفت + عکس

به گزارش رکنا، مک گوایر رستورانی در فلوریدا است که به دلیل دکوراسیون خاصش به شهرت رسیده، در دکوراسیون منحصر به فرد این رستوران از حدود ۱۷۵ هزار دلار استفاده شده، اما طبق جدیدترین آمار، اکنون این تعداد به نزدیک دو میلیون دلار رسیده که از سقف این رستوران آویزان شده اند.

تاکنون سارقان بسیاری تلاش کردند که پول‌های این رستوران را به سرقت ببرند، اما موفق نشدند یا اگر موفق شدند نتوانستند این پول‌ها را خرج کنند.

چرا سارقان نمی توانند دلارهای این رستوران را سرقت کنند؟

آنچه که سرقت و خرج این پول‌ها را دشوار می‌کند این است که این دلار‌ها علاوه بر داشتن علائم مشخص سیاه و سفید، امضای صاحبان رستوران را نیز دارد و همین موضوع باعث می‌شود صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر از گرفتن این دلار‌ها از سارق خودداری کنند.

برخی از مردم وقتی متوجه می‌شوند که این دلار‌ها از رستوران مک گوایر به سرقت رفته به پلیس گزارش می‌دهند تا سارقان تحت تعقیب قرار گیرند و دلار‌ها به صاحبان آن‌ها بازگردانده شود.

در جدیدترین سرقت از این رستوران یک سارق قصد داشت دلار‌های دزدیده شده را در یک بانک مبادله کند، اما کارمندان بانک سریعا متوجه شدند که این پول‌ها از رستوران مک کوایگر دزدیده شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟