2 کارمند یک رستوران پس از 9 ماه خواهر از آب درآمدند + عکس

به گزارش رکنا،دو دختری که به مدت ۹ سال در یک رستوران فعالیت می‌کردند، در لحظه‌ای غافلگیر کننده متوجه شدند که با یکدیگر خواهر هستند.

کاساندرا مدیسون و جولیا تنتی گفتند که آن‌ها برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای کار در رستوران آمریکایی نیوهاون با یکدیگر دیدار کردند و به دلیل خالکوبی جمهوری دومنیکن و ارتباط آن‌ها با فرزندخواندگی به سرعت دوست صمیمی شدند.

این دو دختر اعلام کردند که آن‌ها به نسبت خویشاوندی خود مشکوک بودند، اما اسناد فرزندخواندگی، امکان خواهران بیولوژیکی را برای آن‌ها غیرممکن ساخته بود، اما چندی بعد متوجه شدند این اسناد نادرست است.

آزمایش دی ان ای راز دو خواهر را پس از 9 سال فاش کرد

مدیسون تایید کرد که دو سال پیش با خانواده بیولوژیکی خود ارتباط برقرار کرده است و فقط اخیراً از طریق پدرش متوجه شده که این خانواده دختر دیگری نیز دارد و اتفاقا فرزندخوانده آن‌ها شده است.

این خانواده پس از انجام آزمایش DNA دریافتند که مدیسون و تنتی خواهر هستند و ۷ خواهر و برادر دیگر نیز دارند که از سوی پدر و مادرشان از بدو تولد بزرگ شده‌اند. در واقع این خانواده چندین فرزند را به سرپرستی قبول کرده و آنان را بزرگ می‌کنند و از این کار خود بسیار خوشحال هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟