بینی این مرد عروسکی در حال تخریب است ! + عکس

به گزارش رکنا ، «رودریگو آلوز» معروف به مرد عروسکی کِن (نسخه مرد باربی) پس از ۷۲ عمل جراحی زیبایی و بینی و هزینه ۷۵۰ هزار دلار برای این کار، حالا از مشکلات جدّی در بینی اش رنج می‌برد و با دردسر بزرگی روبه رو شده است.

این مرد که به خاطر عمل‌های جراحی زیبایی به خصوص بینی اش برای تبدیل شدن به عروسک باربی شناخته می‌شود، ۳۶ سال دارد و بینی او به آرامی شروع به افتادن کرده تا جایی که فقط دو سوراخ در صورت او به جا مانده است.

بینی مرد باربی عروسکی افتاد +تصاویر

بنا به گزارش «اینسایدر» دلیل این اتفاق از بین رفتن بافت‌ها پس از جراحی زیبایی‌های متعدد در بینی است. او افزود: اگر بخواهم صادق باشم، من می‌ترسم و هر بار خطرات از دفعه قبل بیشتر می‌شود، او افزود مجبور شده تا عمل‌های جراحی اضافی انجام دهد تا ایرادات و مشکلات جراحی‌های قبل را اصلاح و ترمیم کند.

بینی مرد باربی عروسکی افتاد +تصاویر

او در مصاحبه دیگری با روزنامه «دیلی میل» گفت: علی رغم اتفاقاتی که افتاد وی به تازگی از انجام یک عمل بالون معده دریغ نکرد تا بتواند در چهار ماه حداقل ۵ کیلوگرم از دست بدهد.

او گفت: من ۷۲ عمل جراحی داشتم، زیرا عوارض جانبی زیادی داشتم و لازم بود آن‌ها را برطرف کنم. به دلیل تنش و عدم توانایی تنفس خوبم در ماه‌های گذشته ۲۰ کیلوگرم اضافه وزن داشتم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بینی مرد باربی عروسکی افتاد +تصاویر

بینی مرد باربی عروسکی افتاد +تصاویر

منبع:تابناک

کدخبر: 509805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟