تصاویر دیده نشده از حضور حمید معصومی‌نژاد در جبهه + تصاویر

معصومی‌نژاد در اینستاگرام Instagram نوشته است: شهر سوسنگرد یکی از شهر‌هایی است که در همان روز‌های آغازین حمله رژیم صدام به ایران، مورد تهاجم ارتش بعثی قرار گرفت. امروز سالگرد شکست محاصره سوسنگرد است. من هم در آن زمان افتخار داشتم تا در کنار رزمندگان سپاه، ارتش و نیرو‌های مردمی باشم.

معصومی‌نژاد در توضیح این عکس‌ها گفت: این عکس‌ها متعلق به روز‌های اول تهاجم ارتش بعثی عراق به سوسنگرد است و تازه پل Bridge را زده بودند. همان پلی که در تصویر می‌بینید.

وی افزود: همان‌طور که می‌بینید ما فقط چهار نفر هستیم. من به همراه یک سپاهی و دو نفر هم اگر اشتباه نکنم بسیجی هستند.

 تصاویر دیده نشده از حضور حمید معصومی‌نژاد در جبهه / عکس

خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: در نزدیکی پل سوسنگرد عراقی‌ها با دو بالگرد به ما حمله کردند، من حتی خلبان‌ها را که به طرف ما بمب شلیک می‌کردند، می‌دیدم. ما درحاشیه جاده که سراشیبی داشت سنگر گرفته بودیم. بعثی‌ها دو بالگرد داشتند و سه تانک را حمایت می‌کردند. واقعا روز‌های باور نکردنی بود.

معصومی‌نژاد ادامه داد: در این عملیات به ما آسیبی نرسید تازه ما با این که فقط با خود یک تفنگ و چند نارنجک داشتیم توانستیم یک تانکشان را هم بگیریم، البته حدود پنج نفر دیگر هم به کمک ما آمده بودند.

خبرنگار رسانه ملی در ایتالیا گفت: ما همواره با اسیران عراقی برخورد خوبی داشتیم و هر بار هم که در محل کارزار با اجساد سربازان عراقی روبرو می‌شدیم، بدون آنکه حتی چیزی از جیب‌های آن‌ها به عنوان غنیمت جنگی برداریم، با احترام خاکشان می‌کردیم. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟