با جوراب‌های رنگی خاص باشید !+ عکس

به گزارش رکنا، پوشیدن جوراب تیره با لباس تیره و جوراب سفید با البسه سفید مدت‌هاست که رایج است اما اخیرا بیشتر مشاهده شده که مردان و زنان جوراب‎هایی طرح‌‎دار با رنگ‌های متفاوت می‎پوشند. این کار نه تنها باعث می‎شود بر اساس مد روز لباس بپوشید بلکه اعتماد به نفستان را هم بالا می‎برد و تاثیر زیادی در رسیدن شما به موفقیت دارد.در سال ۲۰۱۳ مدرسه تجاری هاروارد آزمایشی درباره مردمی که عادت‎های غیرعادی و غیر متعارف دارند انجام داد. برای مثال پوشیدن کفش‌های رنگی و جین‎های طرح‎دارند در مراسم رسمی. جالب اینجاست که واکنش‌ها اکثرا مثبت بود. همچنین در تحقیقی دیگر متوجه شدند افرادی که اهل تابوشکنی هستند معمولا موفق‎ترند. پس اگر هزینه خریدن جوراب‌های رنگی و طرح‎دار زیاد نیست سریعا اقدام به خریدن آن کنید وقتی بدانید مردم با پوشیدن این جوراب‌ها فکر می‎کنند شما موفق هستید، اعتماد به نفستان هم بالا می‌‌رود.

شاید در ابتدا پوشیدن این جوراب‎ها یا هر البسته غیرمتعارف دیگری باعث شود خجالت بکشید اما این کار را انجام دهید. مطمئن باشید مردم با خود فکر می‎کنند آدمی هستید که اعتماد به نفس بالا دارید یا موفق هستید که این طور لباس می‌پوشید. شجاع باشید، در این مورد خاص علم هم از مد و فشن حمایت کرده است.

اگر فکر میکنید جوراب های رنگی فقط برای بچه ها ست و کل جوراباتون مشکی و طوسیه بهتره این پست رو بخونید تا بیشتر با روش ست کردن جوراب ها با استایل های مختلف آشنا بشید.

تا چند سال پیش شلوار های بلندی که روی کفش تا میخوردند ترند بودند و کلی طرفدار داشتن با این شلوار ها تقریبا میشه گفت جوراب بی اهمیت بود.

224078_926

زمانی که شلوار های کاپری (کوتاه) دوباره به دنیای مد برگشتند کتانی های ساق کوتاه نیز ترند شدند.

این کتانی ها رو اکثرا با جوراب های ساق کوتاه میپ‌وشیدند که اصلا قابل رویت نبودند.

224061_442

برای جذابیت بیشتر استایل، استایلیست ها جوراب های بلندی رو پیشنهاد کردن که حدفاصل بین قسمت پایین شلوار تا کتانی رو بپوشاند. ابتدا این جوراب ها تک رنگ و ساده بودند ولی زمانی زیادی نگذشت که برند های مطرح جوراب طرح های ریز و هیجان انگیزی برای این جوراب ها در نظر گرفتند.

حالا برای ساختن یک استایل جسورانه و خاص میتوانید این جوراب‌ها را با شلوار کاپری و کتانی‌های ساق کوتاه بپوشید.

224062_235

البته اوایل فقط جوانان و نوجوانان از این استایل استقبال کردند و کمی زمان برد تا این سبک بقیه افراد جامعه رو تحت تاثیر قرار بده

خانم ها همین جوراب های ساق بلند رنگی رو با کفش های پاشنه دار پوشیدند (البته نه همه خانم ها، این سبک بیشتر در فشن شو ها و هفته های مد دیده میشد)

224079_764

و البته این سبک کم کم، آقایان کت و شلوار پوش رو هم شیفته خود کرد. البته تنها زمانی جوراب آقایان دیده میشه که جایی بشینند.

224064_654

این استقبال فقط از جانب مردم عادی نبود و سیاستمداران هم جوراب رنگی پوشیدند.

224088_874

خلاصه که شما هم جوراب رنگی بپوشید اینجوری هم استایلتون خاص میشه هم همیشه خاکستری و مشکی و کسل کننده نیستید!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
*صبا

کدخبر: 432879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟