شکایت از رشیدپور به‌خاطر جنجال یک خلبان در برنامه زنده!

به گزارش رکنا ، سمیرا کاشی درباره اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری یک کمک‌خلبان با شکایت شرکت هواپیمایی سپهران به‌دلیل افشاگری این فرد علیه شرکت مزبور،  گفت : این فرد کمک‌خلبان کارآموز بود که چندی پیش به‌دلایل فنی و اخلاقی از سوی معلم خلبان خود مورد تأیید قرار نگرفت و شرکت سپهران با وی قطع همکاری کرد.

این وکیل دادگستری افزود: بعد از قطع رابطه، نامبرده مطالبی را بدون هیچ گونه مستندات و مدارک قانونی و فنی علیه شرکت هواپیمایی سپهران، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram منتشر کرد و به همین خاطر در دادسرای جرایم رایانه‌ای طرح دعوا کردیم.

کاشی افزود: پس از طرح دعوا، پلیس Police فتا موضوع را بررسی کرد و متهم از سوی دادسرا احضار شد اما آقای امیرصادقی نه‌تنها در دادسرا حاضر نشد بلکه به برنامه «حالا خورشید» رفت و مطالب خلاف واقعی را مبنی بر ترمز و لاستیک نداشتن هواپیماها و برخی مسائل دیگر عنوان کرد.

وکیل مدافع شرکت هواپیمایی سپهران ادامه داد: به‌خاطر عدم حضور متهم در دادسرا، دادیار پرونده حکم جلب او را صادر کرد و نهایتاً متهم توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. متهم پس از دستگیری به شعبه کشیک منتقل شد و عذرخواهی کرد و خواستار این شد که مسئله را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام یا برنامه حالا خورشید جبران کند.

کاشی درباره آزادی Freedom متهم با ضمانت رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ایشان نقشی نداشته اند ، بلکه دادیار پرونده برای آقای امیرصادقی قرار کفالت صادر کرد اما کفیل نداشت و نهایتاً با وساطت شرکت هواپیمایی سپهران، قرار کفالت متهم تأمین و آزاد شد بنابراین موضوع آزادی امیرصادقی با وساطت رشیدپور به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: پرونده فعلاً در شعبه چهارم دادیاری دادسرای جرایم رایانه‌ای مطرح رسیدگی است.

وکیل مدافع شرکت هواپیمایی سپهران همچنین از شکایت این شرکت علیه رضا رشیدپور در دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد و گفت: با توجه به مسائلی که بدون هیچ گونه مدرک و مستند قانونی علیه شرکت هواپیمایی سپهران در برنامه حالا خورشید پخش شده، از رشیدپور شکایت کرده‌ایم و منتظر رسیدگی به پرونده هستیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فساد اخلاقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی لو رفت / او به زور به دختر 27 ساله تجاوز کرد! + تصویر

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

 

کدخبر: 398262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟