11 اراذل و اوباش سابقه دار در کنگاور دستگیر شدند

سرهنگ عنایت فلاحی در تشریح جزییات دستگیری این افراد اظهار کرد: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در موضوع امنیتی، نیروی انتظامی با هیچ کسی تعارف ندارد زیرا آرامش جامعه را مطالبه عموم مردم می‌داند.

به گزارش رکنا، وی افزود: این ۱۱ شرور سابقه دار که در سطح شهر کنگاور با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی و حرکات غیر متعارف کرده و آرامش عمومی را به هم زده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کنگاور تاکید کرد: ۲ نفر دیگر از اراذل و اوباش که با این افراد همکاری داشته‌اند متواری هستند که تلاش پلیس برای دستگیری آنها و تحویل شان به مرجع قضایی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این شهرستان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، یادآور شد: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضایی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.

سرهنگ فلاحی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را  سلب کنند.

وی بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس شهرستان تاکید کرد و افزود: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل است لذا از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی موضوع را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 702986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟