عاطفه رضوی در کنار ساخته دست همسرش

به گزارش رکنا، عاطفه رضوی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران عکس جدیدی از خود منتشر کرد. او در این عکس در کنار یکی از تندیس هایی ایستاده که ساخته دست همسرش حسین پاکدل است. این عکس را مهدی پاکدل یکی از برادران پاکدل گرفته است.

عاطفه رضوی با انتشار این عکش نوشت:

حسین پاکدل و همسرش عاطفه رضوی

حسین پاکدل (متولد 1338 اصفهان) نویسنده، نمایش نامه نویس، مجری صدا و سیما و کارگردان ایرانی است. او در سال های 1366 تا 13733، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنین مدیر دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بود. او مدتی نیز مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. از کارهای او می توان نویسندگی و کارگردانی نمایش های حضرت والا و رقص زمین را نام برد. وی برادر مهدی پاکدل است.

از کارهای حسین پاکدل می توان نویسندگی و کارگردانی نمایش های حضرت والا و رقص زمینرا نام برد.

حسین پاکدل برای تلویزیونی ها یادآور مجری دقیق، خوش بیان، مسلط و خوش تیپ دهه 60 تلویزیون، برای تئاتری ها علاوه بر اجراهای درخشانش، زنده کننده خاطرات دوران طلایی مدیریتش در تئاتر شهر و برای سینمایی ها یادآور نقش های دوست داشتنی در برخی از کارهای آرزشمند سینمای ایران است.

عاطفه رضوی در سال 1347 در تهران متولد شد. او دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال 1365 به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.

او همسر سابق مهرداد شکرآبی و همسر کنونی حسین پاکدل نویسنده، نمایش نامه نویس، مجری صدا و سیما و کارگردان است. این زوج دختری به نام سبا پاکدل دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 694667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟