علی رضا استادی: با بیماری کرونای من تبلیغ یک فیلم را انجام دادند

به گزارش گروه چهره ها رکنا، چندی پیش خبر ابتلای علی رضا استادی بازیگر نام آشنای کشورمان به کرونا منتشر شد، هرچند آقای بازیگر این روزها به بیماری کرونا فائق شده است اما ماجرای عجیب دیگری را مطرح کرد.

علی رضا استادی می گوید: درصد کمی از ریه هایم به بیماری کرونا مبتلا شده بود و همین باعث شد تا بتوانم سریع بیماری را پشت سر بگذارم، بی اغراق تلاش پزشکان در خصوص خودم و تمامی بیماران کرونایی که در بخش بودند ستودنی است و خالصانه دست تک تک آنها را می فشارم.

بازیگر فیلم سینمایی لاتاری درباره بازگشت خود به عرصه بازیگری افزود: فعلا طبق تشخیص پزشکان باید دوران نقاهت و قرنطینه پس از بیماری را پشت سر بگذارم، باید منتظر بمانم تا بیماری به طور کامل از بدنم بیرون برود تا بعد از آن بتوانم جلوی دوربین بروم.

وی درباره خبر منتشر شده پیرامون اوضاع وخیم بیماری خود اضافه کرد: متاسفانه در قبال خبر بیماری من توسط یکی از رسانه ها بزرگنمایی شد، من سر هیچ پروژه ای نبودم که بخواهم از عوامل کرونا گرفته باشم و یا اینکه پروژه به علت بیماری من متوقف شود، آن فیلمی که در خبر آمده بود نزدیک به یکسال پیش فیلمبرداری اش به اتمام رسیده است و این خبر منتشر شده در قبال درگیری شدید ریه های من به کرونا و توقف آن پروژه صرفا یک شیطنت تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر آن اثر بود.

چندی پیش این خبر منتشر شد که :

پس از حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «نعره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی، تولید این پروژه از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف مانده است.

گروه پس از وقفه‌ای کوتاه قصد داشتند بعد از اتمام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ سکانس‌های پایانی فیلم را مقابل دوربین ببرند که با ابتلای علیرضا استادی ، یکی از بازیگران اصلی پروژه به ویروس کرونا حالا ادامه تولید این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 679496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟