حمله تند بهنود پایتخت به رانندگان ایرانی!

مهران احمدی بازیگر نام آشنای سینمای ایران است که در پایتخت 6 حضور پیدا نکرد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: مهران احمدی یکی از بازیگران مشهور ایرانی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار داشت:

بدون پرده و بدون تعارف ،ما بدترین راننده های دنیا هستیم. با توجه به شرایط کاری ام 12 سفر کاری که به 12 کشور خارجی داشتم، چه کشورهای که پایینتر از ما هستند و چه کشورهای پیشرفته. اما واقعیت این است که این کشورها ما نظر فرهنگ ترافیکی و رانندگی در سطح بالاتری ازما قرار دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: این درست نیست بگوییم فردی که خوب رانندگی می کند آدم با فرهنگی است و کسی که رانندگی بدی دارد فرهنگ ندارد. من این جمله را قبول ندارم چرا که رانندگی خوب وظیفه هر شخصی است . مثل اینکه من نباید دست داخل جیب کسی دیگری بکنم و یا نباید دزدی کنم. این وظیفه است و فرهنگ نیست.

WhatsApp Image 2021-03-16 at 11.33.54

مهران احمدی کیست؟

مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت.او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد.او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است.احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 670942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟