پشت پرده فحاشی پرسپولیسی ها به برزو ارجمند! + جزییات

فحاشی طرفداران یک تیم فوتبالی برای برزو ارجمند دردسر ایجاد کردند.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: بروز ارجمند در صفحه اینستاگرامی خود چند عکس منتشر کرد و درباره دردسر جدیدی که فردی برای او ایجاد کرده بود اینطور نوشت:

توی چندساعت گذشته در دایرکتم به یک حمله وحشتناک با فحش های رکیک مواجه شدم ، خلاصه فهمیدم که یک دوست مجازی برای افزایش تعداد فالورهاش از طرف من مطالبی رو فتوشاپ کرده که من به طرفداران پرسپولیسی بی احترامی کردم.

برزو ارجمند

برزو ارجمند

برزو ارجمند

وی در ادامه اضافه کرد: البته که کسانی که در صفحه ی من هستن میدونن که من هیچوقت به هیچکس بی احترامی نمیکنم. اون دوستی که اینکارو کرده رو پیدا کردم و باز دمش گرم که اونقدر مرد بود که اشتباهش و قبول کنه و در صفحه ی خودش توضیح بده که چیکار کرده ، ولی اتفاقی که تاسف داره اینه که عادت کردیم بدون اینکه تحقیق کنیم حاضریم با الفاظ رکیک آدم ها رو قضاوت کنیم.

بروز ارجمند افزود: خدا لعنت کنه کسی یا گروهی رو که این فرهنگ و در جامعه راه انداخت که طرفداران تو تیم پایتخت به چشم دشمن بهم نگاه میکنن، بابا دشمن با رقیب فرق داره ، ایران هم ، فوتبالش مثل اسپانیا و انگلیس و ایتالیا نیست که طرفداراش بخوان مثل اون باشن. کری خوبه ، خیلی هم خوبه ، ولی دشمنی نه ، هتاکی نه ، تو همه ی خانواده ها هم قرمز هست هم آبی ، حالا اگه خدایی نکرده به هردلیلی از دستشون بدیم غصه ولمون نمیکنه. همانطور که هنوز همه ی ایران داغدار علی انصاریان و مهرداد میناوند هستیم ، همه ی ایران نه فقط قرمزها. یادبگیرم کری بخونیم ولی نه با فحش و ناسزا ، والا در هیچ لغت نامه ای کری معنیش فحش نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟