آیا جنیفر لوپز به صورتش بوتاکس تزریق می‌کند؟ / ناراحتی از مردم!

در این میان عده‌ای عنوان کردند که پوست زیبا و بی‌نقص جنیفر لوپز به دلیل تزریق بوتاکس بوده زیرا بر روی پیشانی و بین ابروها هیچ خطی دیده نمی‌شود و کاملا صاف است. اما این نظرات برای جنیفر لوپز چندان خوشایند نبود و به این نظرات پاسخ داد. جنیفر لوپز در ادامه‌ی این ماجرا، برای هزارمین بار اعلام کرد که هرگز هیچگونه تزریق پوستی، جراحی و بوتاکس انجام نداده است.

آیا جنیفر لوپز به صورتش بوتاکس تزریق می‌کند؟

لوپز همچنین در پاسخ به این نظرات منفی نوشت: “سعی کنید وقت خود را صرف مثبت بودن، مهربان بودن و نشاط بخشیدن به دیگران کنید. وقت خود را صرف تلاش برای پایین آوردن دیگران نکنید که این موضوع باعث جوانی و زیبایی شما نیز می‌شود !!!”

این اولین بار نیست که جنیفر لوپز در مورد ظاهر و زیبایی طبیعی خود صحبت می‌کند. به گفته PageSix، جنیفر لوپز در طول زندگی حرفه‌ای خود از استفاده از بوتاکس و مواد پرکننده پرهیز کرده است. وی هنگام بحث در مورد خط جدید محصولات مراقبت از پوست خود توضیح داد: “من طرفدار تزریق و بوتاکس نیستم اما از مراقبت پوست و محصولات مراقبت پوستی استقبال می‌کنم. البته باید بگوییم که علاوه بر این محصولات مراقبت پوستی عالی، تغذیه، ورزش، شادی، سفر، رفاه و محصولات آرایشی باکیفیت نیز بر روی پوست تاثیر می‌‌گذارند.

در نهایت محصولات JLO Beauty که حدود ۳ سال است فعالیت می‌کند؛ در اوایل ماه به صورت رسمی محصولات مراقبت پوستی جدیدی را در اختیار عموم قرار داده است.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 667320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟