تیپ مافیایی علی رام نورایی

علی رام نورایی بازیگر سینمایی ایران که مجری برنامه مافیاست.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: علی رام نورایی بازیگر سینما،تئاتر وتلوزیون کشورمان در جدیدترین فعالیت اینستاگرامی خود عکس جالبی از خود منتشر کرد و اینطور نوشت:

Screenshot_2021-02-15 Alirum nouraei علیرام نورایی_s ( alirum nouraei) Instagram profile • 1_285 photos and videos

روزهای خوب خواهند آمد

هر سر بالایی یک سرازیری دارد

نفس عمیق بکش , بیخیال همه اتفاقای عجیب و غریب

هم اکنون زندگی کن.

از علی رام نورای بیشتر بدانید

علی رام نورایی که از چندی پیش فعالیت خود با استارکمیو را آغاز کرده زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و مجری مسابقه شهروند و مافیا در ایران است.

وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

همچنین تا کنون در سریال‌های آسپرین (مجموعه نمایش خانگی) پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، سارق روح، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی، در گاندو بعضی آرزوها بازی کرده‌است به عنوان مجری در مسابقه تلویزیونی مافیا شبکه سلامت انتخاب شده‌است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟