عکس متفاوت و دیده نشده از مجری جنجالی تلویزیون

نیما کرمی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"یادش بخیر ، سال هشتاد دو بود ، و من و نیما رییسی بعد از اجرای خسیس مولییر رفتیم پیش عماد توحیدی عزیزم که این عکس از اون شب به یادگار به دستم رسیده. عماد که الان شده دکتر عماد توحیدی موسیقی دان و آهنگساز فوق العاده ایه ، نیما که جایگاهش معلومه تو بازی و صداپیشگی و خوانندگی و ایمان سیاهپوش عزیز که هنرش کلی حال مردم رو خوب کرده در این سالها، خدارو شکر میکنم برای این سالها رفاقت و امیدوارم همه عزیزانم موفق باشند و سلامت." 

نیما کرمی نیما رئیسی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، نیما کرمی متولد خرداد ۱۳۵۶ در تهران، مجری و گوینده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است، او تجربه بازیگری دارد و با یک مجری ازدواج کرده، خودش طراح اکسسوری منزل و همسرش طراح لباسی هم میکنند.او بواسطه پدر که از گویندگان و تهیه کنندگان قدیمی رادیو بود عاشق اجرا شد.

نیما کرمی

اولین بار در سن ۵ سالگی برای یک تیزر درباره واکسیناسیون در رادیو حرف زد، سپس فرصتی پیش آمد تا در سریالی برای مرکز اصفهان بازی کند، بعد از آن در واحد دوبلاژ شبکه پنج سال ۱۳۷۴ کارش را شروع کرد و به پیشنهاد دوستان رادیویی پدر وارد اجرای رادیو و سپس تلویزیون شد.

تجربه بازیگری نیما کرمی 

در چند تئاتر حرفه‌ای و یک تله‌ فیلم بازی کردم. در مورد تئاتر که باید بگویم برایم خیلی لذت بخش است و درواقع کاری دلی محسوب می‌ شود .اما در مورد سینما و تلویزیون به دنبال یک موقعیت بسیار خوب هستم.

نیما کرمی

ازدواج نیما کرمی

نیما کرمی با زینب زارع ازدواج کرده است. او در این باره می گوید: حدود سال ۱۳۸۵ با همسرم زینب زارع که از مجریان توانای کشور به حساب می آیند در رادیو آشنا شدم، وقتی با ایشان برخورد کردم جدا از ظاهرشان، از نوع برخورد و فعالیت اجتماعی ایشان خوشم آمد و به این نتیجه رسیدیم که ایشان گزینه مناسبی به شمار می روند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟