واکنش نیوشا ضیغمی به توهین شهره قمر به استاد شجریان

 نیوشا ضیغمی در واکنش به توهین شهره قمر به استاد شجریان که گفته بود وطن فروش خائن پستی را از خود انتشار داد.

نیوشا ضیغمی شهره قمر

شهره قمر کیست ؟

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، شهره قمر بازیگر متولد 12 مهر ماه سال 1372 در استان کردستان، بازیگر سینما است.فعالیت هنری اش را در سال 1388 یعنی از سن 15 سالگی شروع کرد و اولین بار در فیلم سینمایی انعکاس بازی کرد و توانست با بازی خوب، نامش را در سینما تثبیت کند. در فیلم انعکاس نوجوانی بود که در قالب زنی اغواگر قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند.

شهره قمر بازیگر پر حاشیه ، همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکیه اش به بازیگریش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.

شهره قمر

او وجه تمایز خود را با دیگر بازیگران، داشتن گریم های متفاوت و تغییر صدای خاص می داند. او سعی می کند طوری تغییر صدا بدهد که با نقش های مطابقت داشته باشد.

شهره قمر هیچ علاقه ای به بازی در سریال و تله فیلم تلویزیونی ندارد .این بازیگر با استوری اینستاگرام خود بارها به هنرمندان از جمله حامد بهداد و بهنوش بختیاری حمله کرده و جنجال و حاشیه هایی فراوانی در چند وقت اخیر ایجاد کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟