صحبت‌های نامزد ریاست‌جمهوری با جلیقه‌ی ضد گلوله درباره‌ی سقط جنین! + عکس

اگرچه خانواده کانیه وست و کیم کارداشیان از خانواده های معروف و پر سر و صدای دنیای ستارگان است، اما چند روزی است خبرهای عجیبی از این خانواده به گوش می رسد. آن‌هم در شرایطی است که یکی از آن‌ها نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده است!

به گزارش گروه هنری رکنا،  به نظر می رسد کانیه وست، رپر امریکایی که برای ریاست جمهوری امریکا خودش را کاندید کرده است، این روزها دچار مشکلاتی شده باشد.

کیم کارداشیان از کانیه وست

کانیه وست چند روز پیش در جمع هوادارانش برای ریاست جمهوری امریکا سخنرانی عجیبی کرد و ادعاهای غریبی داشت. او از لحاظ احساسی متعادل به نظر نمی رسید و در یکی از صحبت هایش راجع به سقط جنین، گفت درباره دختر اولشان نورث، با همسرش کیم کارداشیان از سقط جنین هم صحبت کرده اند و خودش خواهان سقط نورث بوده است. پس از این صحبت ها، اطرافیان کیم کارداشیان و مادر و خواهرانش اعلام کردند. کیم به شدت از این حرف های کانیه ناراحت است.

کانیه در آن سخنرانی، جلیقه ضد گلوله بر تن داشت و در لحظاتی گریه می کرد و کلا از نظر روانی متعادل به نظر نمی رسید.

حالا در تازه ترین خبر از این خانواده جنجالی، کانیه وست در توییت هایی گفته است کیم و مادرش کریس جنر پس از آن سخنرانی، می خواستند برای او دکتر بیاورند و او را زندانی کنند. او مادر کیم را تهدید کرد که حق ندارد نزدیک فرزندانش شود.

کانیه وست

برخی از طرفداران کیم و کانیه معتقدند کانیه اکنون در یکی از اپیزودهای بیماری دو قطبی به سر می برد و به همین دلیل تعادل روانی اش را از دست داده است.

به گزارش کافه سینما، بسیاری از رسانه ها به عدم تعادل روانی کانیه وست اشاره کردند و بسیاری از کامنت های مردم عادی درباره همین موضوع است و اشاره کرده اند وست سریعا به کمک حرفه ای احتیاج دارد. تعداد کم تری از کامنت ها و اظهر نظرها بدبینانه است و او را به جلب توجه متهم می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟