متفاوت ترین عکس از سارا بهرامی / فتح قله دماوند توسط خانم بازیگر ایرانی+ عکس

سارا بهرامی بازیگر جوان و توانای کشورمان با انتشار چند عکس در صفحه اینستاگرام خود خبر ازصعود قله دماوند با ارتفاع 5671 متر در صفحه اینستاگرام خود داد و نوشت:

"آرام و آهسته که حرکت می کنی...

وقتی یاد می گیری گاه باید بمانی و به پشت سر نگاه کنی.

وقتی می پذیری نباید به رسیدن فکر کنی.

وقتی یاد می گیری همین لحظه ،همین دم

شگفت انگیز ترین ثروت برای توست.

وقتی صبور بودن رو انتخاب می کنی...

جهان زیباترین خودش رو به تو هدیه

می کنه...

تو آگاه می شی به بودنت ،به خودت ...

 

سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان است. او هنرپیشه سینما اهل ایران است و در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

سارا بهرامی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

سارا بهرامی

سارا بهرامی که در در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»،«هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

سارا بهرامی

 کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای سارا بهرامی

سارا بهرامی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد. همچنین او توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟